Niet kunnen inloggen met IE?

18-08-2015 om 17:26 uur

Beste Crew,

Ik gebruik altijd IE om te internetten en om op het forum in te loggen.
De "blijf aangemeld-functie" gebruik ik altijd en deze vind ik erg handig, maar soms word ik er even uitgegooid. Geen probleem, ik log zo weer in.

Maar gisteren (of eergisteren?) was dit zo bij de computer beneden en daar kon ik niet meer inloggen. Als ik op de knop "inloggen" drukte, gebeurde er niets, maar kon ik ook nergens anders op klikken. Verder weinig aandacht aanbesteed, maar nu heb ik het ineens ook op de computer boven, het lukt me niet om erin te komen via IE.

Via google chrome is het me nu wel gelukt.

Het is op 2 totaal verschillende computers, de 1 heeft inmiddels windows 10 en is tiptop geüpdate, de ander heeft windows 7 en loopt misschien ergens een keer een update mis.

Hebben meer mensen hier last van?

Groeten,
Waterlelie

Login of registreer om te reageren
18-08-2015 om 17:56 uur

Hallo Waterlelie,

Ik zat gisteren ook met het probleem dat ik niet kon inloggen. Als ik op inloggen drukte gebeurde er niks en zat alles op de pagina vast. Ook op de laptop van mijn man kon ik niet inloggen. Mijn man heeft iets gedaan op mijn laptop maar weet niet meer wat en heeft longforum inloggen onder mijn favorieten gezet. Zodoende kan ik vandaag wel reageren op berichtjes,

groeten,
Elisa

Login of registreer om te reageren
18-08-2015 om 17:59 uur

Dat klinkt wel als hetzelfde, bij mij loopt de pagina dan ook helemaal vast.

Misschien dat ik dat ook eens kan proberen ;)

Login of registreer om te reageren
18-08-2015 om 18:35 uur

Ohh ik had precies hetzelfde, op inloggen klikken en daarna kon ik nergens meer op klikken, al een paar dagen, en nu zie ik dit en inderdaad via google chrome lukt het wel... ligt het dus niet aan mij...

Login of registreer om te reageren
18-08-2015 om 19:01 uur

het probleem zit helaas in IE9, (als je een andere versie van IE gebruikt hoor ik dat graag). Het forum kan niet zo goed met IE9 omgaan.

Om in te loggen is er wel een omweg. Druk eerst op de knop registeren, daarna op inloggen. Je kan dan inloggen en de topics bereiken.

Login of registreer om te reageren
18-08-2015 om 19:05 uur

Wat gek dan dat het van de ene op de andere dag niet gaat....

Login of registreer om te reageren
18-08-2015 om 19:51 uur

Net updates geïnstalleerd misschien?

Login of registreer om te reageren
19-08-2015 om 16:56 uur

Bedankt voor de reacties en fijn dat er mensen zijn die het ook hebben.

Ik zou persoonlijk even niet weten welke IE versie ik heb, zou best 9 kunnen zijn..?
De "omweg" werkt bij mij ook niet. Dan maar google chrome tijdelijk gebruiken ;)

Nee, ik heb sinds zaterdag sowieso geen updates geïnstalleerd (andere zaken aan m'n hoofd) en ook niet vlak voor het weekend. Tenzij je de updates bedoelt die de computer automatisch uitvoert bij afsluiten, dat is volgens mij wel pas geleden gebeurd.

Login of registreer om te reageren
25-08-2015 om 12:13 uur

Er kan weer normaal worden ingelogd met IE9.

Ik verzoek iedereen wel IE9 zo min mogelijk te gebruiken voor het forum, er zijn meer dingen die dan niet optimaal werken.

Login of registreer om te reageren
25-08-2015 om 18:14 uur

Ik heb het probleem ook in IE11 en ook de omleidingsroute via registreren werkt bij mij niet.

Login of registreer om te reageren
03-09-2015 om 16:10 uur

Hebben jullie al uitgezocht waar het probleem wat ik heb vandaan zou kunnen komen? Meer mensen die er last van hebben?

Login of registreer om te reageren