Whoopy

19-06-2015 om 07:41 uur

Wat als ik geen medicatie meer neem en alleen zuurstof, ben het zo beu, zo bang..ik ben diverse malen opgenomen geweest door exacerbaties ivm copd gold 4 en een longinhoud van 15 %. Alles hielp maar tijdelijk...nu ook harfalen erbij , dus longtransplantatie zal waarschijnlijk niet meer aan de orde zijn .
Zie het niet meer zitten, wat kan ik nu nog?

Login of registreer om te reageren
19-06-2015 om 09:55 uur

Oh Whooplady, wat moeilijk allemaal! Ik hoop dat iemand je goed kan helpen en wil je heel veel sterkte wensen!
Denk aan je! Lieve groet....

Login of registreer om te reageren
19-06-2015 om 10:02 uur
Reactie op Milly

Oh Whooplady, wat moeilijk allemaal! Ik hoop dat iemand je goed kan helpen en wil je heel veel sterkte wensen!
Denk aan je! Lieve groet....

Login of registreer om te reageren
19-06-2015 om 10:03 uur

Dank je lieve Milly...

Hoop dat dit maar een moment opname is pffff

Liefs Whoopylady

Login of registreer om te reageren
19-06-2015 om 10:36 uur

Kan me er iets van indenken dat je het teveel wordt..... Vind t dapper dat je t hier deelt en hoop samen met jou dat t tijdelijk is en je weer wat rust in je hoofd mag krijgen!
Lieve groet

Login of registreer om te reageren
19-06-2015 om 11:06 uur

He Whoopylady, kan het inderdaad goed begrijpen en ook dat je het beu bent. Maar zonder medicatie zal het zeker niet lang goed gaan. Ik ben er ook nogal eens bang voor maar zeg dit nooit tegen iemand, ook niet tegen mijn kinders. De medicatie neem ik toch maar trouw in want wil er toch nog wel wat langer zijn voor alle lieve vrienden, kinderen en kleinkinderen en mijn allerliefste maatje fleur mijn tekkel. Hoop dat je toch nog wat betere dagen krijgt en wens je veel sterkte toe. Liefs van Hannie

Login of registreer om te reageren
19-06-2015 om 12:53 uur

Wat heftig! Ik zou hierover heel open communiceren met je huisarts en longarts: wat zijn de opties nog? Wat wil je zelf nog? Hoe kunnen ze het zo comfortabel mogelijk voor je maken? Enzovoort... Hiermee mag je niet alleen blijven zitten hoor!
Veel sterkte

Login of registreer om te reageren
19-06-2015 om 17:14 uur

Wat heftig allemaal en hoe machteloos zul je je voelen.
Zoek hulp, maar stop nooit zomaar met je medicatie, denk ik.

Heel veel sterkte

Login of registreer om te reageren
19-06-2015 om 17:25 uur

Hallo Whoopylady
Wat heftig allemaal, blijf wel geloof en hoop houden al is dat moeilijk. Medicatie moet je toch wel innemen anders gaat het helemaal mis moet je ook niet willen zoek echt iemand waarmee je goed kunt praten het is echt belangrijk om over je angsten te praten. Heel veel sterkte.
Blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren
21-06-2015 om 20:55 uur

[quote="Milly;507040"]Kan me er iets van indenken dat je het teveel wordt..... Vind t dapper dat je t hier deelt en hoop samen met jou dat t tijdelijk is en je weer wat rust in je hoofd mag krijgen!
Lieve groet[/quo

Reactie op daysy
Hallo Whoopylady
Wat heftig allemaal, blijf wel geloof en hoop houden al is dat moeilijk. Medicatie moet je toch wel innemen anders gaat het helemaal mis moet je ook niet willen zoek echt iemand waarmee je goed kunt praten het is echt belangrijk om over je angsten te praten. Heel veel sterkte.
Blije dag Daysy
Login of registreer om te reageren
21-06-2015 om 20:59 uur

Dank voor al jullie lieve woorden en support in deze.....voel me er nu niet alleen in staan...maar het blijft moeilijk, kan er met mijn kinderen of vrienden niet over praten, wil hen geen pijn of verdriet aan doen, en bij de longarts klap ik helemaal dicht door angst denk ik, ben niet echt een prater voor wat deze ziekte betreft,
hoe dan ook,....ik kom er wel...liefs en een warme groet...whoopylady

Login of registreer om te reageren