Vrijdag 13 februari 2015, woehhooee!!!

13-02-2015 om 23:10 uur Gesloten

Hee lieve allemaal, ik heb dit onderstaande stukje gekopieerd van mijn eigen weblog;

Vrijdag de 13e, is voor mij top gegaan moey ik toegeven ! Zal mn dag even proberen kort samenvatten hihi..

----------

04:45u ging mn levende wekker af, Skip moest en zal met me kroelen en met 5,5kg op je borstkas, ben je al gauw wakker..

05:00u eruit om gezellie met liefje koffie te drinken voordat hij naar z'n werk gaat..

05:30 liefie uitzwaaien en kroelen met poessies.

06:00u medicijnen nemen en lekker ontbijten met als toezicht- of- er- stiekem- niks- valt- houders; Skip en Puk (a)

07:00u erachter komen dat je niet meer kunt slapen omdat je minder dan een uur de tijd hebt omdat je een super duper leuke planning hebt die dag...

08:00u haalde Meliss me op om samen naar onze bestemming te gaan omdat ze een afspraak had staan voor tattoo..

10:00u op onze bestemmingen aangekomen toch even besloten om nog even langs een tankstation te gaan, om een 'energie in een blikkie' te halen!!

11:45u tattoo Meliss staat erop en ondertussen hebben meliss en ik met de tattoo- artist afgesproken om onze 'gezamelijke' meteen erbij te doen. Jeeeeeej!!!

12:00u hebben we onze ontzettende goeie sterkte band bevestigd met een mooie, klein, lief, bijzonder hartje op onze inkie- pinkie 💖

Daarna hebben we de Aldi leeg geshopt en toch lukt het me telkens weer; mn druk- bezette boodschappen lijstje vergeten, pff heb ik wel weer !! Dus zoveel mogelijk uit het hoofd en afrekenen die handel .. Thuis aangekomen dacht ik even te liggen maar de nieuwe tweede handse wasmachine van meliss werd al snel bezorgd dus moest we naar Meliss haar huisje om aanwezig te zijn, dus weer gezellig drie kwartier in de auto opweg naar haar huis haha.. Wasmachine stond al snel op zn plekkie en wij gingen weer huiswaarts, kapot, moe, uitgeput maar helaas er stonden er nog twee dingen op de planning;

1) gebeld worden door dokter voor uitslag van mrsa kweken en,
2) avond eten klaar maken.....

Al snel belde de dokter toen we huiswaarts gingen met het ooooh zoooooo ontzettende fijnnneeee nieuws;

IK BEN FUCKING MRSA VRIJ !!!!

Woooeehhoooeee...
(excuses voor mn woordkeuze maar ik ben zooooooooooo happy!!)

Dat betekent dus dat er een kruisbesmetting is geweest in het lab, iets wat we stiekem al zo gehoopt hadden !! Het is wat het is en met een giga happy face gingen we verder op weg naar huis..
Ons weekend kon niet beter beginnen..

Thuis aangekomen lekker even liggen kroelen met Matt en even tot rust gekomen! Daarna stond het avond eten op de planning.. Ookal hadden we alle drie geen honger, we hebben toch party snacks naar binnen gewerkt en toen lekker avondje op de bank gezeten!

Nu, 18u na vanmorgen uit bed te zijn gegaan, zie ik het bed weer verplicht van matt en meliss (verhoogde temp zegt de thermometer hahaha), en dat is zoooooo fijn na een hele dag hoesten en mn stem weg blaffen!

Ook vandaag zonder schoonheids-slaapje gedaan dus ik ga luisteren naar matt en meliss!!

Ik ga met een brede lach en een nieuwe tattoo snel naar dromenland, wooeehooee! Good night en have sweet dreams..

Lots of love,

Saskiaxxx

P.s. ons weekendje met Meliss staat gezellie in teken van carnaval dat Meliss nog nooooooit gevierd heeft dus we laten haar even zien hoe wij dat doen.. woehhoee. Erg veel zin in!! Hopelijk werkt mn lichaam mee, duim duim duim (a)

Liefs x en tot gauw x

De reacties zijn gesloten.