Hooikoorts???

06-01-2015 om 09:50 uur

Iemand hier al last van? Ik namelijk wel..

Login of registreer om te reageren
06-01-2015 om 10:44 uur

Heb er voorzichtig aan gedacht, maar weet t niet zeker!
Veel niezen en snotterig alweer! Maar ben laatst wel flink verkouden geweest, 1 dag na stoppen van de doxy kuur weer neusverkouden.

Login of registreer om te reageren
06-01-2015 om 10:45 uur

zelf nog niet.... hier begint het vaak begin februari (maar woon in t hoge noorden en daar is de natuur wat later dan in t midden-zuiden van het land)
De hazelaar staat in de bloei, veel planten zijn nog niet in de rust omdat het niet flink gevroren heeft. Dus het kan prima.

Login of registreer om te reageren
06-01-2015 om 20:35 uur

Heb inderdaad ook gelezen over de hazelaar! Ik heb er zelf nog niet echt last van maar moet zeggen dat ik wel mijn hooikoortsmedicatie ( Desloratadine ) al slik.

Login of registreer om te reageren
07-01-2015 om 22:30 uur

Ik ga ervan uit dat het de hazelaar is.. Het is ook veel te warm buiten

Login of registreer om te reageren
07-01-2015 om 22:33 uur

Ik loop al sinds een paar dagen te niezen. Het begon nog in Oostenrijk maar hier heb ik het ook. Weet niet goed of het nou hooikoort is of iets anders. Heb geen last van mijn ogen ofzo.

Login of registreer om te reageren
09-01-2015 om 19:59 uur

Hier alweer volop aan de rhinocort en ook antihistamine. Anders last van ogen, moe en last van klieren.

Login of registreer om te reageren
09-01-2015 om 20:01 uur

Ik denk dat ik toch maar op proef even ga proberen de Aerius te verdubbelen want ik nies me suf.

Login of registreer om te reageren
11-01-2015 om 12:09 uur

Heb van mijn therapeut en long arts geleerd dat hooi koorts 12 maanden per jaar voor komtĀ  . Der bloeit altijd wel wat . Warm en nat is bv ideaal voor paddenstoel sporen . Ik had tot een jaar of 3 terug daar nog nooit van gehoord . Maar heftig niezend kwam ik bij de longarts voor een normaal controleĀ  en die melde dat het ideaal weer was voor de paddenstoelen . Hazelaar hoorde ik inderdaad ook maar in de wintermaanden zijn er ook allerlei grassoorten (?) wat wel wil bloeien ?

Login of registreer om te reageren