Verstoppertje spelen met de ongelezen berichten op het forum.

17-11-2014 om 18:26 uur

Sinds enkele weken merk ik dat berichten waar ik op gereageerd heb vaker onder "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" ipv onder "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek".
Wat ik hier onhandig in vind is het feit dat ik hierdoor meerdere handelingen moet verrichten terwijl dit een paar weken terug nog niet het geval was.

Is er toevallig iemand die weet wat hier aan de hand is en hoe je dit verdwijnen van de berichten kunt stoppen?

Met vriendelijke groet,

Selah

P.S. Ik heb meerdere malen afgelopen week dit bericht proberen te plaatsen op het forum, maar kon het nooit terugvinden. Weet dus niet of dit wel goed overgekomen is of dat ik dingen verkeerd gedaan heb.

Login of registreer om te reageren
17-11-2014 om 19:11 uur

Herken het, niet zozeer van in de verkeerde rubriek, zal daar is op letten.
Maar laatst had ik iets gelezen en dat bleef de hele dag terugkomen in nog niet gelezen berichten...

Login of registreer om te reageren
17-11-2014 om 19:15 uur

Ik bedoel met de rubrieken dat je de links onder je priveberichten hebt. ;)
Goed om te merken dat het dus wat onduidelijk was.

Iets terug blijven lezen in iets wat je al gelezen hebt is net zo lastig als iets niet zien wat je wilt lezen zodra iemand reageert.

Login of registreer om te reageren
17-11-2014 om 19:35 uur

Ja hoor, dat snapte ik. Maar bij mij verdwijnen ze niet uit die rubriek als ik ze dan gelezen heb..........

Login of registreer om te reageren
18-11-2014 om 12:13 uur

Hoi Selah,

Ik denk dat het hier een probleempje betreft met de geschiedenis van je surfgedrag.
Je surft dan dus eigenlijk op je geschiedenis van je browser.

In firefox kies je voor extra --> opties --> tabblad privacy.
zet hier bij navigatiegeschiedenis onthouden het getal 0

In internetexplorer kies je extra --> internetopties --> tabblad algemeen
daar zet je een vinkje bij browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten
of je kiest voor instellingen en zet het rondje bij elke keer als ik de webpagina bezoek.

Je probleem zal denk ik verholpen zijn en je zult dan ook geen oud nieuws meer lezen.
Kijk anders ook eens of het op een andere computer (of bij iemand anders) ook zo is met je klachten.

Succes ermee,
TeeWee

Login of registreer om te reageren
19-11-2014 om 10:35 uur

Ik kan de situatie die je beschrijft niet namaken.

Er zijn de afgelopen weken ook wijzigingen in de software geweest. Het is dan ook logischer dat het inderdaad een browserprobleem is dan een forum probleem. De tips van TeeWee kunnen zeker helpen.

Login of registreer om te reageren