update'je Saskiaxxx, 9 november 2014!!

09-11-2014 om 01:13 uur Gesloten

He lieve allemaal, het is alweer even geleden, mijn vorige blog eindigde ik met mn adres in Groningen! Ik ben 1 week opgenomen geweest en mocht gelukkig thuis de kuur afmaken, op voorwaarden dat ik veel veel veel rust nam en Matt me zou helpen. In totaal heb ik drie weken kuur gehad, en js goed verlopen en zelfstandig de naald verwijderd !!! Maar helaas heeft de kuur niks gedaan! Na die drie weken had ik weer controle en we kwamen te weten dat mn longen er flink de pest erin hadden... Mn longfunctie was verder gedaald van 36% naar 29%, gelukkig zijn het maar cijfertjes en voel ik me niet slechter maar helaas ook niet beter! De dokter wil graag de afspraak met de transplantatie dokter afwachten (25 november), hij weet namelijk ook niet precies wat hij ermee moet ivm mn resistente pseudomonas! Ik ben nu drie weken van de kuur af en voel me tot nu toe redelijk..
Eergister was weer een speciale dag, mn verjaardag! Al voelde het niet zo omdat er geen visite was , ik ben 22 geworden! Gister avond kwam er een beetje familie en vrienden om het gezellig te hebben en een drankje te doen... Het mooiste kado, van Matt, super mooie oorbellen gekregen, woehoe, hou zoveel van mn lieve man!!
Met onze poessies gaat het super goed! Ze zijn dikke vriendjes en we kroelen veel.. Afgelopen week hadden we Bommel te logeren en dat was natuurlijk een groot feest en we hebben samen heerlijk buiten gewandeld... Gister avond is die weer terug naar mama gegaan en konden wij vandaag heerlijk uitslapen!!! Aankomende week niks op de planning, rustig bezig met het huishouden, kroelen met mn beestjes en genieten!
Vanavond naar een verjaardag geweest van een kameraad! Matt en ik slapen bij zijn ouders en rijden we op mn scootje heen, ik hoor je denken; 'we'?, jaaa we, ik zit dan bij Matt op schoot en dan rijdt ik! :) super leuk en lachwekkend voor voorbij- gangers!!
Morgen avond gaat Matt naar school en dan krijg ik nog verjaardags visite! :)
Tot gauw, liefs x

P.s.
Helaas wat minder nieuws, de opnames van de NCRV met het programma 'Deel je leven' gaan niet door met mij! Ze hebben iemand anders kunnen vinden die meer in 'hun plaatje' past.. Gelukkig gaan ze me op de hoogte houden wanneer de uitzendingen zijn!

Op mijn eigen weblog ( saskiaxxx.blogspot.com ) staan nog bijgevoegde foto's! :)

De reacties zijn gesloten.
11-11-2014 om 12:52 uur

ik zat al een paar x aan je te denken .fijn om weer wat van je te horen :W

11-11-2014 om 15:15 uur

Gezellig om weer wat te horen. Fijn dat je weer thuis bent maar wel vervelend dat je kuur niets gedaan heeft. Daarvoor ben je niet in Groningen geweest lijkt me. Fijn dat je je toch nog redelijk voelt. Je verjaardag klinkt gezellig, leuk hoor :) Jammer dat de NCRV iemand anders gevonden heeft.

11-11-2014 om 17:36 uur

Wat fijn om weer wat van je te horen.
Nog gefeliciteerd met je 22e verjaardag.
Balen zeg dat je longfunctie weer wat verslechterd is.
Waarom wil je eigen longarts de behandeling nu van het bezoek aan de transplantatie arts af laten hangen?
In ieder geval fijn dat je je redelijk voelt.
Ik hoop dat je de 25 e een goed gesprek hebt.

13-11-2014 om 18:29 uur
Reactie op tessa1975

Wat fijn om weer wat van je te horen.
Nog gefeliciteerd met je 22e verjaardag.
Balen zeg dat je longfunctie weer wat verslechterd is.
Waarom wil je eigen longarts de behandeling nu van het bezoek aan de transplantatie arts af laten hangen?
In ieder geval fijn dat je je redelijk voelt.
Ik hoop dat je de 25 e een goed gesprek hebt.

Bedankt voor de felicitaties. Mn verjaardag was gezellig! Mijn eigen longarts weet niet goed wat hij ermee aan moet qua de verslechtering. Misschien weet de transplantatie arts nog iets qua medicijn combinatie of iets. Even afwachten dus!

Groeten Saskia.