Waar we weer eens verbannen zijn aan de bank of bed..

14-10-2014 om 20:21 uur

En toen was het al weer ruim een maand verder.
Sorry voor het niet bloggen..
Er was ook niet veel te bloggen. Ik ben alleen maar aan het werk, aan het huiswerk, aan de schoonmaak en aan het reizen!

Tot ik laatst de nachtdienst in ging, ik was al verkouden aan het worden en bij de tijd (3dagen) dat ik eruit kwam was ik echt verkouden.
Toen ik er op de maandag uitkwam werd ik op de vrijdag benauwd. Hoesten, niezen.. Je kent het wel.
Op zaterdagochtend werd ik wakker met een raar/vol gevoel in m'n keel. Die nacht kon ik niet slapen, met als oorzaak nog meer benauwdheid.
Afgelopen maandag ben ik naar de huisarts gegaan omdat ik koorts kreeg.
Diagnose; beginnende longontsteking.
Ik kreeg antibiotica, die ik later heb laten wijzigen wegens de kinderwens, en kreeg ik een stootkuurtje van azitromycine.
Inmiddels beland op dag 2, en hoest ik wat bloed op bij mijn slijm. Schrik me telkens dood als ik het zie..
Geen honger (altijd goed voor de lijn) en geen energie.
Ik heb bij m'n werk aangegeven me ziek te melden tot en met het weekend, daarna zou ik nog twee dagen vrij zijn, dus dat scheelt.

Nu de twijfel, toch maar even de ha terug bellen wegens dat slijm?!
Misschien maar wel, maar het is een normaal verschijnsel van een longontsteking dusja..

Ik hoop snel weer te bloggen!

Xx :W :W

Login of registreer om te reageren
14-10-2014 om 22:38 uur

Beterschap! Als je het niet vertrouwt zou ik zeker voor het weekend nog contact opnemen. Het moet natuurlijk wel beter worden met je kuur en niet slechter.

Login of registreer om te reageren
15-10-2014 om 08:19 uur

Ik heb zojuist gebeld na een slechte nacht en vanochtend weer wat bloed bij m'n slijm.
Volgens assistente is het best normaal dat er soms een bloedvat kan springen bij veel hoesten, maar gezien ik vandaag de laatste antibiotica zou moeten innemen en er nog niet erg veel verbetering is gekomen gaat hij straks m'n longen nogmaals beluisteren..
Nog even afwachten dus!
Hopelijk niets ergs.. Maar wordt er wel enorm moe van, al dat hoesten en al dat slijm..

Login of registreer om te reageren
15-10-2014 om 08:31 uur

Beterschap meid!! Hopelijk gaat t snel beter met je! :*

Login of registreer om te reageren
15-10-2014 om 08:43 uur

Beterschap hopelijk voel je je snel wat beter

Login of registreer om te reageren
15-10-2014 om 12:04 uur

Beterschap en hoop dat je snel opknapt.

Login of registreer om te reageren
15-10-2014 om 12:24 uur

Ondertussen bij de huisarts geweest, hij wilde voor de zekerheid een longfoto laten maken.
Hij vond het raar dat de koorts, hoesten en slijm (met wat bloed) aanhielden maar drukte me op het hart dat ik de antibiotica z'n werk moet laten doen. Goed rusten, goed drinken en vooral niet teveel doen!

Manager heeft ook al gebeld, die stelde voor dat ik komend weekend halve diensten draaide.
Ik gaf aan dat het niet haalbaar was maar dat vond ze nog te vroeg om te zeggen.
Ze belt mij vrijdag weer terug en hopelijk heb ik dan de uitslag al van de foto.

Ik heb me op bed neergezet en de laptop van lief gepikt zodat ik nog wat series kan kijken.

Tot snel weer :W :W

Login of registreer om te reageren