Films en boeken

16-09-2014 om 17:54 uur

Ik vind het heerlijk om films van Stephen king te kijken vind dat super goeie films , detective films of CSI vind ik ook leuk . Vaak als ik erg moe ben , wat nog al geregeld is haha zet ik een film op en ga ik op de bank liggen ..ook boeken lezen van tess Gerritsen vind ik geweldig om te doen . Sporten doe ik niet , ik fiets wel veel dat beval me heel goed , beter als lopen / wandelen dat doe ik liever niet te inspannend . ;)

Login of registreer om te reageren
18-09-2014 om 11:59 uur

ik hou ook erg van stephen king.ook qua boeken.ik vind om te kijken de engelse detectives heerlijk. en van boeken vind ik karen slaughter geweldig en ik heb nu een boek gekregen van ruim 700 paginas ,ik ben er net in begonnen en hij lijkt me geweldig. het boek heet ;ik ben pelgrim

Login of registreer om te reageren
19-09-2014 om 13:48 uur

Karin slaughter is ook goed , leen die wel eens van mijn moeder die lees haar boeken heel graag . Ik ben op dit moment een boek van camilla lackberg aan het lezen , de zeemeermin , net begonnen Boek van 411 bladzijde . Als ik die uit heb sein ik mijn moeder vaak in , zij gaat veel langs boekenmarkten toe en neem dan weer boeken voor me mee haha

Login of registreer om te reageren
19-09-2014 om 20:03 uur

Camilla Läckberg is fijn. Dan vind je waarschijnlijk Liza Marklund, Henning Mankell, Nicci French ook wel leuk om te lezen.

Login of registreer om te reageren
Moderator
19-09-2014 om 20:14 uur
Reactie op Daantje

Camilla Läckberg is fijn. Dan vind je waarschijnlijk Liza Marklund, Henning Mankell, Nicci French ook wel leuk om te lezen.

Morgen begint Canvas met een serie n.a.v. de boeken van Camilla Läckberg.

Camilla Läckberg

Login of registreer om te reageren
21-09-2014 om 15:50 uur

Interessant :) Ik lees het nu pas maar volgens mij kan ik de aflevering nog online terugkijken :)

Login of registreer om te reageren
21-09-2014 om 22:13 uur

Tess Gerritsen zit ook in de richting van camilla lackberg. Dat is ook een aanrader.
Jo Nesbo en Lars kepler zijn ook goed.

Login of registreer om te reageren
23-09-2014 om 08:53 uur

Mooie tips , dank jullie wel ! Als ik dit boek uit heb zal ik eens gaan snuffelen ...

Login of registreer om te reageren