Controle Groningen 20 augustus

21-08-2014 om 17:11 uur Gesloten

De afgelopen twee dagen zijn zachts gezegd kut gegaan, dat komt door het hoesten, door de verhoging, ik ben super moe, heb geen eetlust en ben best kortademig en zag daarom extra op tegen de controle van vandaag in Groningen. Na lang wachten in een afgelegen kamertje, mocht ik een longfunctie blazen. Deze eindige in een redekijk goede longfunctie van 36% (1.24liter), daar ben ik iig enorm over opgelucht want was bang dat het mn longen opzich waren. De arts bevestigde al dat ik een virus onder de leden heb en we duinen dat ie niet maar de longen trekt. Maar door de vele klachten dacht hij meteen aan een kuur. Maar Sas zal Sas niet zijn om dat weer uit te stellen. Nu mag ik (als het niet erger word) afwachten tot vrijdag, dan heb ik telefonisch contact met mn dohter. Nu hoop en duim ik dat ik me gauw beter ga voelen en geen verhoging meer krijg anders maandag opname voor infuus kuur ban weer twee weken.

Please lichaam, please niet weer, please......

Gelukkig weer fijn thuis en lig fijn op de bank met mijn lieve vent en mn poeze kids! Wat zijn ze alle drie toch lief voor me..

Tot gauw en hoop dat ik me dan goed voel xxx

De reacties zijn gesloten.
21-08-2014 om 17:26 uur

Ah, beterschap Saskia! Er waaien zoveel virusjes rond. Hoop dat je nog lekker ff thuis mag blijven bij je mannetje en je beestjes en je je gauw weer wat beter voelt want je zo voelen is waardeloos. Fijn dat je longfunctie wel goed was.

21-08-2014 om 18:13 uur

Duim voor je!!!
(Ben zelf precies opgenomen maar maar als t goed gaat morgen weer weg. Maar snap van binnenuit wat je niet wilt:))

21-08-2014 om 22:46 uur

Beterschap meid.
Ik hoop en duim mee dat je je gauw weer beter voelt en een opname niet nodig is.