even mijn verhaal kwijt.

23-07-2014 om 16:33 uur

ik heb afgelopen zondag een vriendschap verbroken.
Het gaat/ging over een vriendin die best wel negatief is over zich zelf en dan
hielp ik ze er weer uit en dat duurde altijd maar even en dan was het weer zover.
Nu heb ik haar al vaak gewaarschuwd en gezegd van als je zo doorgaat dan stopt deze vriendschap.
Nu was ik dat zo beu en heb gezegd van ik kap ermee (niet letterlijk maar daar kwam het wel op neer).
Ze betrok zelf mijn vriend erbij die had ook een aandeel hierin volgens haar, nou dat was de definitieve druppel).
Nu blijft ze maar bellen en smsjes sturen en ik heb haar nummer geblokkeerd dus ik kan toch niet opnemen en der smsjes lezen.
ik heb ze verwijdert van facebook en whatsapp, ben er zoooooo klaar mee.

alleen zij kan het nog niet accepteren blijkbaar want gisteravond liep ze langs mijn huis en keek ze naar binnen ik deed net of ik ze niet zag en ben toen naar de wc gegaan.

we hebben ook gisteren fikse ruzie gehad op werk zij ging mij afblaffen en dat pikte ik niet dus stonden we te schreeuwen tegen elkaar en er is toen de werkleiding bij gekomen en we hebben afgesproken dat we als we op de werkvloer zijn dat we dan proberen normaal tegen elkaar te doen (ik weet niet of ik dat wel kan (ik negeer ze zoveel mogelijk), maar buiten de werkvloer is het gewoon klaar ( ik heb nu zoiets van laat me toch gewoon met rust )

en ze schuift nu alle schuld in mijn schoenen

pfffff

sorry moest het even kwijt

Login of registreer om te reageren
24-07-2014 om 20:22 uur

Wendy, ik ken natuurlijk niet alle in's en out's, maar heb dit zelf ook wel bij de hand gehad en heb toen ook voor mezelf gekozen. Je kunt niet bezig blijven met iemand anders steeds maar weer uit depressies te halen, dan ben je geen vriendin meer maar een hulpverlener en op die stoel kun je beter niet te lang zitten.
Probeer je neutraal op te stellen op je werk en laat je niet meer verleiden om ruzie te maken.
Succes!!

Login of registreer om te reageren