04.07.2014 ik zijn we bijnaaa

04-07-2014 om 17:01 uur Gesloten

Hier zit ik dan, even medicjnen nemen en voor jullie een nieuwi blogje typen :)

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/984151_680379348702877_5285963943572180192_n.jpg

Hee lieve lezers..

Hoe gaat het met iedereen? Deze week gaat me veel makkelijker voorbij dan vorige week. Puur door alle visite die komt maar helaas daarin tegen ook weer gaat! Woensdag kwam er een vriendin van me en ik heb een geweldige mooie grote aap gekregen (ik ben gek op apen!). Donderdag had ik 'speciaal' gezoek, twee mede CFers waarmee het contact heel goed is, kwamen gezellig langs. De artsen raden dit ter strengste af, maar omdat wij zn goeie contact hebben en samen goed kunnen praten, lachen en ook nog kunnen huilen met elkaar, hebben we toch afgesproken. Zolang we ons aan het segregatiebeleid houden kan het geen kwaad is mij ooit verteld.. Het was zelfs zo gezellig dat ik in dagen niet meer zn lol heb gehad.. Ook hun moesten savonds helaas weer weg! Vanavond komt mijn nichtje met nog iemand (verrassing?!!!) ik ben benieuwd wie!! Morgen komt mijn vader langs met mijn oma en ik denk ook zijn vriendin?! Zolang ik oma zie, ben ik helemaal happy.. En dan zondag, zondag komt mijn lieve vriendje weer, samen met mama! Oooh wat heb ik hun gemist.. Ik wist niet meer dat de term; missen, zoooo erg kan zijn. Maar nog even volhouden want voor dinsdag heb ik een enkeltje terug huis ;-) woehhooeee

Hier een foto van al mn kaartjes (a)
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10377005_680379395369539_1965720083926910400_n.jpg

Liefs en tot gauw x

De reacties zijn gesloten.
04-07-2014 om 17:38 uur

Goed zo, dappere Saskia!! Nog ff volhouden!!!
Leuk dat je al zoveel post en toch ook wel bezoek hebt!
Beterschap verder en hopelijk zo goed mogelijk naar huis dinsdag!
xxx

05-07-2014 om 00:04 uur

Zie je meis, het aftellen is al een eind op Weg. Ben blij voor je ivm kaartjes en visite, dan heb je wat te doen. Je had het over het segregatie beleid. Wat is dat? Nou zoals je ziet is het hier best laat. Had vandaag mijn dochter op bezoek met haar kleine mannen, ze is vier weken geledenĀ  voor de tweede keer mama geworden. Was heel gezellig, daarna moest ik nog naar bussem, mijn neef speelt honkbal en die moest spelen.ze hebben gewonnen. Nu ben ik heel moe en ga lekker slapen ik hoop jij ook. Tot ziens :W