26.06.2014

26-06-2014 om 18:32 uur Gesloten

Wauw wat kan er een troep qua sputum uit je longen komen. ze zeiden me vroeger wel eens; 'het moet eerst erger worden voordat het beter gaat', en dat klopt! Er zit veel sputum vast, het is vies, dik en donker groen. Echt heel vies en snap dat ik me niet goed voel. Verder ben ik wel heel erg moe. Ik slaap daarom heel veel. Wel heb ik sinds vandaag een fiets op mn kamer en hier moet ik sowieso 1 x per dag 10 minuten op fietsen. Dit mag ik verdelen; 5 x 2 minuten, 2 x 5 minuten, 1 x 10minuten, ik moet me iig aanpassen aan hoe ik me op dat moment voel. Ook ben ik verplicht om 1 x per dag te wandelen van 30miniten. Dit is tot nu toe wel vol te houden. Vandaag heb ik weer enorm uit gekeken naar de post. Zo leuk en zo mooi wat post dan voor je kan betekenen. Het is maar een stukje papier met een paar letters, maar verheug me op de post! In 2 dagen al 10 kaartjes gekregen (a)

Verder krijgt ik vanavond visite van Esther. Ze is een mama van een jonge CFer en we zien elkaar voor het eerst. Gaan gezellig praten en koffie / thee drinken beneden in het restaurant. Dan heb ik mijn beweging voor vandaag ook gehad :)

tot gauw, liefs mij x

De reacties zijn gesloten.