04-06-2014; uitstel maar zeker geen afstel!

04-06-2014 om 07:56 uur Gesloten

Eergisteren heb ik Groningen weer gemailt dus vandaag werd ik gebeld. Mijn sputum was weer roze met best veel bloedstolsels. Dit is al een aantal weken ( om precies te zijn 2 maandjes) aan de gang, de ene dag gaat het goed en is mn sputum 'nornaal' groen en de andere dag  is het rood / roze maar omdat ik mezelf verder niet ziek voel en geen verhoogde temperatuur heb, kan ik een ziekenhuisopname uitstellen wat ik graag wil proberen. Waarom uitstel? Over drie weken is namelijk CFBD'14 (Cystic Fibrosis Beach Dance 2014) een evenement waar ik super veel zin in heb en enorm naar uitgekeken heb. Fijn met mn vent een weekendje Scheveningen en nergens anders aan denken dam gezelligheid.

Veel vragen zich dan ook af; je deed toch thuisbehandelingen?! Jaa dat deed ik inderdaad. Maar omdat de laatste thuisbehandelingen slecht bevallen zijn, zie ik er enorm tegenop om alles weer thuis te doen. Of de kuur werkt niet volledig dat ik me nog ziek voel of ik kom er vermoeide uit dan dat ik erin ga doordat een thuisbehandeling extra veel energie kost). Dus is de enige optie ziekenhuisopname nog over. Maar omdat Groningen 2u rijden is voor Matthew en familie / vrienden , vind ik dit een groot dilemma omdat er dan niet iedere dag visite komt. Maar zolang het bij kleine longbloedingen blijven en ik me niet te vermoeid voel, mag ik een opname uitstellen tot na CFBD'14 maar we weten wel dat er een infuus kuur nodig is om het te verhelpen of de art moet de volle vertrouwen hebben in pillen maar ben er bang voor van niet dus stel me in op de infuus kuur.

Maar sinds eergisteren voel ik me weer vol energie. Er is een nieuw leven in huis namelijk onze nieuwe kat en broertje Skip. Hij is 7,5week oud en super ondeugend!! Hopelijk blijft die energie even in mn lichaam.

Op mn blog staan een aantal foto's van mn kleine mannetje <3

Liefs en veel groetjes Saskiaxxx

De reacties zijn gesloten.
04-06-2014 om 21:24 uur

Hoop met je mee dat het nog kunt uitstellen tot na dans evenement. Klinkt heerlijk samen een weekend eruit even niet ziek zijn.
Wie weet helpt de komst van de kleine hier ook een klein beetje aan mee.
Geniet van de streken van je nieuwe aanwinst.
Groetjes Harriët