Wie wil mee zoeken?

17-05-2014 om 09:59 uur

Goede morgen, een tijdje geleden had ik via google een tabel en dat was een vergelijkingstabel aangaande de fietstest.
Er stond precies in hoeveel watt fietsen een bepaalde activiteit mee vergeleken kan worden. B.v. zoveel watt fietsen kun je vergelijken met gras maaien, zoveel watt fietsen is vergelijkbaar aan een straat betegelen enz.
Nu kan ik die tabel niet meer vinden, ik zat zomaar wat te surfen dus weet ook niet meer onder welk zoekwoord ik er terecht gekomen ben. Wat ik ook invul, ik kom het niet meer tegen. Iemand?

Thanx vast voor het mee zoeken  :)

Login of registreer om te reageren
17-05-2014 om 10:35 uur

Kan je niet in de historie van je browser kijken?

Login of registreer om te reageren
17-05-2014 om 10:41 uur

En dan ben ik al zo blij dat ik een aan/uit knop op de pc weet te vinden  :)

Login of registreer om te reageren
17-05-2014 om 12:06 uur

Puckie dat is niet wat ik bedoel...

Het was zo'n mooi overzichtje best frustrerend om niet meer te kunnen vinden  >:( in de eerste kolom staan de wattages mooi op een rij vanaf 40 geloof ik tot heel hoog en achter elke wattage staan de betreffende activiteiten die je ermee kunt vergelijken van douchen, traplopen tot de tuin doen enz...

Login of registreer om te reageren
17-05-2014 om 12:58 uur

Nieuwsgierig als ik ben, ging ik ook zoeken maar ben niet handig met linkjes neerzetten  :)
Als je op google intikt:bijlage 6 met-waarden van diverse activiteiten,  dan zie je verschijnen mijnbsl.nl en daar staat een mooi overzicht,wel even op tabel klikken!
Weet niet of het de juiste is maar niet geschoten is altijd mis

Login of registreer om te reageren
17-05-2014 om 13:06 uur

Hahahahaaaaaaa ik zie staan seksuele activiteiten en dan tussen haakjes eigen partner - kost het meer inspanning als je vreemd gaat???? hahahaha die volgende zegt nl tussen haakjes andere partner hahaha nooit geweten...

Login of registreer om te reageren
17-05-2014 om 13:32 uur

Ik ken je ook niet, maar hou ook van oe heur! Op zn gelders :-)
Denk als je vreemd gaat dat het meer spanning oplevert dus hogere hartslag?? Zoiets?  haha!
Ik vind het zelf ook een interresante tabel, dus allemaal blij  *O*

Login of registreer om te reageren