Moederdag!

09-05-2014 om 18:45 uur

Moederdag!

Moederdag staat voor de deur!

Waar neem jij je moeder mee naar toe?

Misschien ben jezelf ook moeder en wordt je verwent.

Wat doe je met Moederdag?

Login of registreer om te reageren
09-05-2014 om 19:00 uur

Ik ben op 1000km afstand van mijn moeder....Dus heb een leuke kaart gestuurd.

Mijn Davoser moeder houdt er helemaal niet van, dus voor haar hoef ik niks te doen. Heb het een aantal jaren wel gedaan, kaartje, bloemetje, maar eigenlijk vindt ze het gewoon niet leuk. Dus dit jaar laat ik het maar gewoon gaan...

Login of registreer om te reageren
09-05-2014 om 21:52 uur
Reactie op Edelweiss

Ik ben op 1000km afstand van mijn moeder....Dus heb een leuke kaart gestuurd.

Je zou natuurlijk ook een ontbijtje via het internet voor haar kunnen bestellen.

Login of registreer om te reageren
10-05-2014 om 19:10 uur
Reactie op Marcus

Je zou natuurlijk ook een ontbijtje via het internet voor haar kunnen bestellen.

Goed idee :)
Maar denk dat ze dat niet helemaal leuk vindt zonder mij erbij, dus heb me die moeite bespaard. Zal haar verwennen als ik weer thuis ben, da's echter :) Maar voor nu in ieder geval er wèl aandacht aan besteed, in de hoop dat de post op tijd is natuurlijk!!

Login of registreer om te reageren
09-05-2014 om 19:35 uur

Heb met de kids de basis gemaakt voor een hartvormige aardbeientaart, voor (o)ma. Ook hebben de kinderen zelf iets geknutseld voor oma en mama. En verder laat ik me heerlijk verrassen!

Login of registreer om te reageren
09-05-2014 om 21:39 uur

Ik word door mijn kinderen verrast en we gaan bij mijn schoonouders langs. Helaas leeft mijn eigen moeder niet meer. Meestal rijden we toch even langs mijn vader.

Login of registreer om te reageren
10-05-2014 om 15:44 uur

Leuke vraag, ben zelf niet zo van moederdag sinds mij eigen moeder is overleden, mijn kinderen komen wel altijd even aan terwijl ik altijd zeg voel je niet verplicht,, heb liever dat jullie spontaan aankomen dan van het MOET op moederdag. Mijn man gata morgen via zijn werk naar ene trekker trek wedstrijd kijken en ik heb dit jaar ervoor gekozen om met mijn dochter en schoondochter te gaan high tea-en, mijn zoon moet nl werken en ik trakteer ipv dat de kinderen mij trakteren *O*

Login of registreer om te reageren
10-05-2014 om 17:28 uur

Mijn moeder is 25 jaar geleden al overleden aan de gevolgen van een longziekte. Heb erge goede herinneringen aan de moederdagen en andere familie dagen met mijn moeder en dat is een waardevol iets.

Login of registreer om te reageren
10-05-2014 om 19:11 uur
Reactie op Marcus

Mijn moeder is 25 jaar geleden al overleden aan de gevolgen van een longziekte. Heb erge goede herinneringen aan de moederdagen en andere familie dagen met mijn moeder en dat is een waardevol iets.

Mooi Marcus dat je goede herinneringen hebt! Maar ook een speciaal gemis op deze dag, ook al is het al lang geleden dat ze stierf. Je moeder kan je eigenlijk nooit missen, lijkt me.

Ik denk op moederdag ook altijd aan allen die hun moeder verloren hebben, als kind of als oudere, hetzij door de dood of door andere nare situaties. Er zijn zeker mensen die op moederdag een moeilijke dag hebben...ook vrouwen die graag kinderen wilden, maar ze niet (konden) krijgen...
Mijn meeleven gaat naar hen uit!!

Login of registreer om te reageren
10-05-2014 om 21:10 uur

Mijn moeder houdt niet van moederdag maar vindt het ook niet leuk om niets te krijgen. Ik vierde vandaag mijn verjaardag en mijn moeder en schoonmoeder waren hier en hebben allebei een bos rozen gekregen :)

Login of registreer om te reageren