Dekkerswald of Hornerheide

01-04-2014 om 10:05 uur

Vandaag bij mijn LA geweest, en nu hebben we besloten om voor klinische longrevalidatie te gaan. Nu woon ik tussen Dekkerswald en Hornerheide in.

Beide zijn goed, dus ik mag kiezen van de LA. Wat zijn jullie ervaringen, ik weet echt niet hoe ik hier tussen moet kiezen...

Login of registreer om te reageren
01-04-2014 om 10:48 uur

Misschien kan je bij beiden een rondleiding krijgen of zo dat vereenvoudigt de keuze misschien.

Login of registreer om te reageren
01-04-2014 om 11:06 uur

Een mede revalidant is opgenomen geweest in Dekkerswald. Was er erg tevreden over! Met Hornerheide geen ervaring. Succes met je keuze! Misschien zit er ook verschil in wachttijd? 

Login of registreer om te reageren
01-04-2014 om 11:56 uur

ik heb vorig jaar gerevalideerd in dekkerswald.ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar dekkerswald heeft mij goed geholpen.

Login of registreer om te reageren
01-04-2014 om 12:01 uur

Ik zou kiezen voor Dekkerswald. Ik ga het niet beargumenteren maar dat zou ik doen als ik jou was.

Login of registreer om te reageren
01-04-2014 om 15:21 uur

Ik heb mijn keuze gemaakt... Ik ga voor Dekkerswald. De reden: heel simpel. Ik heb met beiden tel.contact opgenomen, en voor mij viel de keuze op Dekkerswald. Mede een gevoelskwestie..

Bedankt voor jullie reacties!

Login of registreer om te reageren
01-04-2014 om 15:56 uur

Fijn dat je er al zo snel uit bent, Cisca.
Hopelijk kan je er net zo snel al terecht :)
In ieder geval veel succes alvast en hopelijk heb je er heel veel aan!

Login of registreer om te reageren
02-04-2014 om 10:26 uur

Hoi Cisca,denk dat je de goede keuze gemaakt hebt,ik heb in 2012 zowel in hornerheide als in dekkerswald gerevalideerd.
groetjes patrick

Login of registreer om te reageren
04-04-2014 om 08:28 uur

Fijn om mijn gevoel bevestigd te zien...

Login of registreer om te reageren
04-04-2014 om 08:59 uur

Heb je al enig zicht op de wachttijd? Spannend hoor! Zeker ook gezien thuis! Gelukkig is een goede voorbereiding nu wel mogelijk!

Login of registreer om te reageren