acetylcysteïne

22-12-2010 om 15:01 uur

Wie kan me vertellen waar ik het voordeligst acetylcysteïne 600 mg kan kopen.
Dacht even het licht te zien toen ik vernam dat de Aldi acetylcysteïne voordelig in het assortiment had maar dit bleek om 200 mg te gaan (per 20 tabletten €1,99).

Kan de productnaam inmiddels foutloos schrijven :)

Login of registreer om te reageren
22-12-2010 om 17:58 uur

Je kunt ook gewoon bij je eigen apotheek informeren naar een huismerk acetylcysteïne 600mg. Vraag dan naar het voordeligste variant. Er zijn verschillende merken op de markt.
Even googlen via internet brengt mij bij een apotheek in België waar deze medicijnen stukken goedkoper zijn dan hier in NL (voor zelfde product, zelfde merk).

Login of registreer om te reageren
28-12-2010 om 17:52 uur
Reactie op franobel

farmaline webshop inBelgie. Goed, goedkoop, snelle levering.
www.farmaline.be

Ik ben ze meteen daar besteld. Ze zijn zeker een stuk goedkoper dan in nederland zeker als je 600mg nodig heb. Ze hebben een hele snelle levering, helemaal top  ^O^. Bedankt voor de tip!

Login of registreer om te reageren
25-02-2011 om 12:39 uur
Reactie op franobel

farmaline webshop inBelgie. Goed, goedkoop, snelle levering.
www.farmaline.be

Dank heer Franobel voor de vermelding van de website.
Voor 1,66 de 10 kon zelfs mijn apotheek ze niet leveren.
Ik ben in afwachting van de Belgische levering

Groeten

Login of registreer om te reageren
25-02-2011 om 18:40 uur
Reactie op Conny26

Dank heer Franobel voor de vermelding van de website.
Voor 1,66 de 10 kon zelfs mijn apotheek ze niet leveren.
Ik ben in afwachting van de Belgische levering

Groeten

Levering gaat heel snel, ik had ze volgens mij al na 2 dagen in huis  :s)

Login of registreer om te reageren
03-08-2020 om 14:49 uur

By Bulk Powders https://bulk.com/nl/n-acetyl-l-cysteine-nl.html kun je zeer goedkoop terecht. Maar let op: het zijn geen tabletten of capsules. De acetylcysteïne die ze daar verkopen is in poedervorm in zakjes van 100, 500 en 1000 gram. Je moet dus zelf de juiste dosering afpassen. Maar dat hoeft geen probleem te zijn, want een maatlepeltje wordt bijgeleverd voor het afpassen een dosering van ongeveer 600mg.

Het leuke van deze site is dat ze steeds met korting verkopen die zeer frequent wisselt. De korting op de toch al lage verkoopprijs kan oplopen tot soms wel 70%. Het is een beetje een sport om op het juiste moment te wachten en dan toe te slaan.

En let nogmaals op: de oplossing van acetylcysteïne in water is erg zuur (ph-waarde: 1) en dat is niet goed voor het gebit. Dit probleem kan worden opgelost door het toevoegen van een gelijke hoeveelheid baking powder (natriumbicarbonaat) die je zo bij de supermarkt kunt kopen. De oplossing van beide componenten in water krijgt dan de neutrale pH-waarde van 7. Het is een beetje een kwestie van uitproberen. Wanneer je de juiste verhouding tussen de twee componenten hebt gevonden, is de oplossing zo goed als smaakloos, bijna net als gewoon kraanwater. Persoonlijk vind ik het dan zelfs nog wat lekkerder dan gewoon kraanwater.

Ik gebruik het zelf voor mijn bronchiëctasieën, om het slijm in de longen te verdunnen zodat het makkelijker kan worden opgehoest.

Login of registreer om te reageren