Doorverwijzing Heideheuvel

31-03-2014 om 12:31 uur

Wie heeft daar ervaring mee? Mijn longarts heeft mij doorverwezen naar Heideheuvel, zodat zij ook eens mee kunnen kijken... Word je altijd voor observatie opgenomen? Of hoe gaat zoiets?

Login of registreer om te reageren
31-03-2014 om 14:19 uur

Bedoel je voor revalidatie? Of een poli-afspraak?
Als het voor revalidatie is zijn er al wel heel veel topics over, ook over heideheuvel. Kijk maar eens onder de zoekfunctie, desnoods alleen het board 'longrevalidatiecentra' aanklikken om in te zoeken. Succes!

Login of registreer om te reageren
31-03-2014 om 15:41 uur

Voor een second opinion... Hij weet het zelf niet meer! Maar geen idee op het op revalidatie uit gaat lopen!

Login of registreer om te reageren
31-03-2014 om 16:00 uur

Hoi willeke

Je krijgt eerst formulieren thuis met vragen over de thuissitatie en over je longaandoening

Hierna gaan ze het bekijken.

Ik kreeg bezoek van een maatschappelijk werker van heideheuvel en ging kort daarna voor 4 dagen observatie. Na deze 4 dagen wordt bepaald wat er mogelijk is.

TIP: als je voor observatie gaat neem niet te veel kleding mee. Gewoon makkelijk zittende klediing. Sportkleding is pas nodig bij opname

voor meer info zie mijn blog alhier over puckie gaat naar heideheuvel

Login of registreer om te reageren
31-03-2014 om 16:02 uur

Heideheuvel heeft iig voor kinderen de longcheck. Dan wordt er in een dag een hooo onderzoek gedaan maar word je niet opgenomen.

Login of registreer om te reageren
14-06-2014 om 18:43 uur

Ik weet inmiddels al een stuk meer! 30 juni is de opname en volgende week de intake! Spannend, toch wel!

Login of registreer om te reageren
01-07-2014 om 10:25 uur

Inmiddels op dag 2  op de heideheuvel. Wat een ervaring! De onderste steen wordt hier bovengehaald. Een heel intensief programma maakt dat we gisteravond om 21.00 uur ons mandje al inrolde.... maar wat een lieve mensen hier en wat hebben ze het enorm multidiciplinair voor elkaar!  Zijn er toevallig nog van jullie ook op de heideheuvel?

Login of registreer om te reageren
01-07-2014 om 10:30 uur

Succes Willuku!
Ja is intensieve week, maar wel echt goed, ze krijgen wel in korte tijd je hele situatie in beeld.
Hopelijk gaat t je veel goeds brengen!

Login of registreer om te reageren
01-07-2014 om 11:51 uur

Dank je! Nou,  dat idee krijg ik ook! Er wordt heel goed geluisterd hier! Ook tussen de regels door!

Login of registreer om te reageren