Epac

04-02-2014 om 16:25 uur

Hallo Ik zou heel graag willen weten wie inmiddels Epac krijgt als pil of injectie en of het helpt!! Ik ben nu 63 en kom niet voor transplantaties of wat dan ook in aanmerking. Ik vecht en knok me helemaal dolm maar merk dat herstellen steeds langer en moeizamer begint te worden. nu hebben ze mij een link gestuurd over dat Epac. Ik lig op de longafdeling alweer voor de 5e maal vanaf november en niemand van verpleging tot longartsen hebben van Epac gehoord.. Ik lig natuurlijk in een streekziekenhuis..Hoe ik ook mijn best doe ik ga het zo niet redden....Wie weet waar ik moet zijn??  Ik wil nog graag wat langer mee......Alvast bedankt..

Login of registreer om te reageren
04-02-2014 om 18:10 uur

Hoi mimoes,

Volgens de website van het longfonds is Epac een enzym dat waarschijnlijk betrokken is bij het ontstaan van COPD. Het lijkt er op dat het onderzoek naar (de activatie van) Epac nog in volle gang is en dat er als resultaat van dit onderzoek nog geen medicatie is ontwikkeld.
Welke link heb jij doorgestuurd gekregen en wat stond daar in?

In elk geval heel veel sterkte en hopelijk ben je snel voldoende opgeknapt om weer naar huis te kunnen.

Login of registreer om te reageren
04-02-2014 om 21:25 uur

Ben diverse Engelstalige linkjes tegen gekomen bij het googlen. Kende het niet dus heb daarom even zitten googlen.

Login of registreer om te reageren
04-02-2014 om 21:44 uur

Ik vind het zo vreemd dat men hier in het ziekenhuis er niet van heeft gehoord..Er moeten toch mensen zijn die het nu gebruiken.. :? Zo bizar.. Maar heel fijn voor het meedenken..

Login of registreer om te reageren
29-10-2014 om 15:59 uur

Hi mimoes,

Ik ben hier ook ontzettend in geinteresseerd, misschien zou je het aan de longartsen moeten vragen.

Heel veel sukses ermee,
sunbeam

Nb. Als ik iets hoor over epac laat ik het je weten.
:W

Login of registreer om te reageren