Heideheuvel

05-01-2014 om 13:23 uur

Hallo allemaal,
Komende week hoop ik te horen wanneer ik voor 4 daagse observatie word opgenomen in Heideheuvel. Ik ben blij dat ik mag, maar zie er ook tegen op. Hoor graag ervaringen. Of reacties van mensen die ook binnenkort die kant op gaan.

Login of registreer om te reageren
16-01-2014 om 12:05 uur

ik heb te horen gekregen dat ik 3 februari voor observatie word opgenomen in Heideheuvel. Spannend. Word vervolgd.

Login of registreer om te reageren
16-01-2014 om 12:12 uur

Mijn zoon heeft er een paar maanden verbleven. In de puberteit werd hij nogal dwars, nam zijn medicijnen soms niet in, sportte niet meer, met alle gevolgen van dien.
Over de medische staf waren wij uiterst tevreden, ook de maatsch. werkster, leidinggevenden, maar sommige leiders en leidsters van de groep waren slecht opgeleid, niet ter zake kundig en bemoeiden zich met teveel opvoedkundige dingen, zoals bijv. de seksuele opvoeding.
Maar daar heb je als volwassene natuurlijk geen last van. ;)
Prachtige bosrijke omgeving. En makkelijk te bereiken met auto en ik dacht ook met bus. (bushalte voor de deur als ik me goed herinner)

Login of registreer om te reageren
16-01-2014 om 23:14 uur

Hallo Paddie , ben zelf ook jaren geleden ( denk 10 jaar geleden ) voor een observatie opgenomen geweest in Heideheuvel : denk dat intussen wel het een en ander is veranderd.
Ook is het persoonlijk hoe je het ervaart : de ene vindt het wel wat en de andere weer niet. Maar je moet het gewoon over je heen laten komen , en dan komt het wel goed.

Heel veel succes en sterkte toegewenst.

Login of registreer om te reageren
17-01-2014 om 09:13 uur

hoi paddie

zie mijn stukje over mijn observatie op heideheuvel.

Ik ben nu net weer een maand thuis naar 3 maanden heideheuvel en het heeft mij veel gegegeven.
Ik zat op de EIk ( zitten voornamelijk astma patienten die geen lichamelijke zorg nodig hebben )

Login of registreer om te reageren
17-01-2014 om 10:44 uur

bedankt voor jullie lieve reacties. En puckie, ik heb je verslag gelezen. Ik ben heel benieuwd hoe ik het zal ervaren. Ben er veel mee bezig.
Er "moet" gewoon iets gebeuren. Ik wil weten wat er nu echt met me aan de hand is, en krijg graag hulp en tips om mijn leven weer op te pakken. Hopelijk gaat dat lukken.

Login of registreer om te reageren
04-03-2014 om 16:31 uur

Ben je inmiddels al opgenomen geweest? Hoe zijn je ervaringen?

Login of registreer om te reageren
19-03-2014 om 13:11 uur

Zijn er mensen die op Heideheuvel hebben gezeten rond de periode van 1989 - 1996??
Mocht er iemand zijn, stuur me even berichtje :-)

Login of registreer om te reageren