Afstudeeronderzoek allergieën en astma

15-03-2011 om 16:24 uur Gesloten

Voor mijn afstuderen aan de opleiding Technische Commerciële Textielkunde aan Saxion Hogeschool Enschede, ben ik bezig met een onderzoek naar textiele materialen die van toegevoegde waarde kunnen zijn voor mensen met allergische en / of astmatische klachten. De zoektocht is vooral gericht op textiel dat te vinden is in de slaapkamer. Specifiek zijn dit textiele materialen voor het bed en matras.

Het is belangrijk de gebruikerswensen van mensen met allergische en / of astmatische klachten in beeld te hebben alvorens er materialen worden gezocht en gekozen. Om een goed beeld te krijgen hoe mensen met allergische klachten en astma hun aandoening ervaren en hoe zij tegen bedden, matrassen en materialen aankijken ben ik begonnen met een doelgroepanalyse. De doelgroepanalyse bestaat uit een aantal persoonlijke gesprekken en daarnaast een enquête. De enquête is dus ook gericht op mensen met allergische en / of astmatische klachten. Ik hoop met het onderzoek materialen te vinden die een betere / meer gezonde leefomgeving creëren voor mensen die allergische en / of astmatische klachten ervaren.

Heeft u astma of allergische klachten dan helpt u mij om onderstaande enquête in te vullen.

Enquête afstudeeronderzoek

De enquête bestaat uit 19 vragen en geeft mij een goed inzicht hoe mensen met allergieën tegen bedden, matrassen en materialen aankijken en hoe zij hun allergie ervaren. De enquête zal hooguit 10 minuten duren.

Alvast bedankt voor uw moeite.

Kylie

De reacties zijn gesloten.
15-03-2011 om 20:57 uur

Ingevuld voor je.
Hoop dat je er wat mee kan :W

15-03-2011 om 21:00 uur

Hij is ingevuld :Y

16-03-2011 om 20:26 uur

Ik heb hem ook ingevuld.

Veel succes nog met je onderzoek! ^O^

16-03-2011 om 20:49 uur

Ik heb het ook ingevuld, maar dan namens mijn zoon die astma heeft. Succes!!

16-03-2011 om 20:51 uur

Ook ik heb hem voor je ingevuld. erg veel succes

16-03-2011 om 22:31 uur

alsje :Y succes

22-03-2011 om 13:15 uur

Bedankt allemaal!

Het zou fijn zijn als nog meer mensen de enquête kunnen invullen.

22-03-2011 om 15:00 uur

ook ik heb hem voor je ingevuld succes verder

22-03-2011 om 22:40 uur

Ik heb 'm ook ingevuld!
Succes met je afstudeeronderzoek!

28-03-2011 om 17:55 uur

Tot eind maart 2011 kan de enquête nog worden ingevuld. Het zou fijn zijn als u deze week nog even de tijd zou willen nemen om dit te doen.

Alvast bedankt voor uw moeite.

Kylie