Goedenavond ..

26-08-2005 om 02:54 uur

Hoi,

Ben Evi, mama van Robbe en hij is 2,5 geworden en we wonen in België.  Hij is aan het puffen sinds hij 7 maanden is en het is er niet op gebeterd.  Oorspronkelijk met Duovent en Pulmicort, tussein nog bij aerosollen met ventolin als het te erg werd, dan nog eens met extra pulmicort, .. 

Zijn huidge medicatie is:
ochtend:
nasonex
aerrius
2x puf flexitide (september terug seritide

avond:
aerrius
2x puf flexitide

Op zich hindert zijn astma ons helemaal niet in het gewone leven, wel is het altijd letten op medicatie bijhebben etc.  Plus hij is allergisch voor dieren, dus dat maakt het soms wat moeilijker (we gaan wel naar de zoo met hem hoor, al weet ik dat hij twee dagen erna last krijgt).
Onze zoon is speels, ontwikkelt zich goed, groeit enorm snel, .. alleen gaat het sommige dagen wat minder en dan is hij een zetel-kindje om het zo te zeggen. 

Ik ben blij dat ik dit forum ontdekt heb ..

Login of registreer om te reageren
26-08-2005 om 16:49 uur

Hoi Evi,

Je zal er inderdaad tóch altijd rekening mee moeten houden, met de astma van Robbe. Hoewel het je niet zal hinderen in je leven is het toch zéker een punt van aandacht bij een hoop dingen, waar je anders eigenlijk nooit bij zou stil staan. Hopenlijk bevalt het forum je nu en in de toekomst  :s)

Login of registreer om te reageren