Sammytjhuu stopt als moderator

05-03-2011 om 13:01 uur Gesloten

Helaas hebben wij van Sammytjhuu vernomen dat zij gaat stoppen als moderator op het forum. De combinatie van het forum, haar gezondheid en andere bezigheden is teveel geworden.

Wij willen haar bij deze dan ook zeer hartelijk danken voor haar inzet en de zeer goede samenwerking in de afgelopen jaren. Wij wensen haar het beste in gezondheid en andere bezigheden en zullen haar positieve instelling zeker missen in de crew.

Natuurlijk gaan we er van uit dat ze nog regelmatig op het forum iets zal posten. Ze zal dus hopelijk niet helemaal ineens weg zijn.

Sam we zullen je missen ;(

De reacties zijn gesloten.
05-03-2011 om 13:54 uur

Hey Sam,

Ik heb me al vaker afgevraagd hoe je het maar allemaal deed, en dit en dat en je huiswerk en je gezondheid. Toppie hoor meid. Ik doe het je niet na. Ik vind het een wijze keuze van je en hoop je wel weer snel op het forum te zien.
Dikke smok
Kuifje

05-03-2011 om 15:56 uur

Balen Sam...jammer dat je stopt. Sterkte en concentreer je nu eerst maar op je gezondheid, dat is het aller belangerijkste  :Y. Het gaat je goed  ^O^

Moderator
05-03-2011 om 16:15 uur

Samm,
Goed van je meid dat je voor jezelf kiest!
Top wat je hier allemaal gedaan hebt en blijf gerust actief forum lid!
Sterkte meis en tot spreekt

Xxx

05-03-2011 om 17:56 uur

Hoi Sam,

Jammer meid, maar heel begrijpelijk. Het allerbelangrijkste ben jijzelf, en ergens verder pas het forum. Al snap ik dat je je erg graag voor inzet maar als je gezondheid het niet helemaal meer toelaat is het misschien niet zo'n leuke, maar wel een verstandige keuze om te stoppen.
Bedankt voor alles wat je op het forum hebt gedaan als moderator! Super hoe jij je hebt ingezet meid!
Hopelijk, als het wat beter met je gaat, zien we je nog regelmatig op het forum, zie je hier graag! :Y

Liefs Evi

Moderator
05-03-2011 om 19:23 uur

Jammer dat je weggaat als moderator maar je gezondheid gaat voor. En we zien je hier graag weer langskomen.

05-03-2011 om 21:10 uur

Dag Sam, ik sluit me bij Trijnko aan. Als je het niet meer trekt gaat je gezondheid voor! Hopelijk blijf je nog wel af en toe posten hier. Nogmaals, het ga je goed!!!

05-03-2011 om 21:20 uur

Hee Sam,
Jammer dat je gaat stoppen maar het is heel erg begrijpelijk.
Bedankt voor alles wat je hier heb gedaan.
:*

05-03-2011 om 22:27 uur

Hey Sam,
Jammer dat je stopt maar wel begrijpelijk.
Bedankt voor je inzet voor het forum. O+

06-03-2011 om 09:21 uur

dankje voor alles wat je voor t forum gedaan hebt sam

06-03-2011 om 09:26 uur

Dank voor je inzet!!