Astma Forum Meeting - voorjaar 2006

24-03-2006 om 21:52 uur Gesloten

Astma Forum Meeting voorjaar 2006

Welke persoon zit er nu eigenlijk achter die nickname op het forum :?
Om daar achter te kunnen komen willen we een forum meeting organiseren.

Datum: zaterdag 6 mei 2006

Locatie: We hebben de keuze (met wat moeite) kunnen beperken tot 2 mogelijkheden, te weten:

[*]Speelpark Oud Valkeveen
De entree daar bedraagt 9 euro per persoon (en hetgeen je daar wilt eten en drinken uiteraard). Aangezien het park ongeveer 2 kilometer van het station(Naarden/Bussum) af ligt, hebben we voor de mensen die met het Openbaar Vervoer reizen kunnen regelen dat er vervoer is tussen het station en het park (op een vaste tijd, niet op afroep).

[*]De Pyramide van Austerlitz
Een grote horecagelegenheid met een terras en voor de kinderen een leuke speeltuin.
De kosten daar zijn hetgeen je verbruikt, en eventueel muntjes voor de speeltuin.

Wie: Iedereen is welkom, dus óók partners én kinderen *O*

We willen natuurlijk graag weten naar wélke locatie jullie voorkeur uitgaat én of je op de meeting komt!

De meeting vind plaats bij een minimale deelname van 25 personen. Dit is inclusief partners en kinderen.
Plaats als je komt een bericht en geef bij voorkeur aan met hoeveel personen je komt  ^O^
Natuurlijk kun je ook vragen stellen binnen dit topic en aangeven of je gebruik maakt van het OV.

[hr][color=Purple]Wie komen er naar de Astma Forum meeting  :?

[*] Annemarie + 1 persoon
[*] Esno
[*] Esther
[*] Famke
[*] Hopje + partner
[*] Jolanda + Gerrit-Jan
[*] Mark   
[*] Miran
[*] Nina
[*] Rianne + partner + 3 kinderen  [/color]

De reacties zijn gesloten.
24-03-2006 om 22:28 uur

Ik kom natuurlijk.
:Y
Met man en 3 kids. *O*

Die €9,00 is dat ook de prijs voor de kinderen??

Groetjes
Rianne

24-03-2006 om 22:29 uur
Reactie op Rianne

Ik kom natuurlijk.
:Y
Met man en 3 kids. *O*

Die €9,00 is dat ook de prijs voor de kinderen??

Groetjes
Rianne

Da's vanaf 2 jaar Rianne.

Ik heb overigens gekozen voor Oud-Valkeveen, puur uit nostalgische overwegingen :@ (vroegah gingen bedrijfsuitjes van mijn vaders werk altijd daarheen O+ ).

24-03-2006 om 22:39 uur
Reactie op Esther

Reactie op Rianne
Ik kom natuurlijk.
:Y
Met man en 3 kids. *O*

Die €9,00 is dat ook de prijs voor de kinderen??

Groetjes
Rianne

Da's vanaf 2 jaar Rianne.

Ik heb overigens gekozen voor Oud-Valkeveen, puur uit nostalgische overwegingen :@ (vroegah gingen bedrijfsuitjes van mijn vaders werk altijd daarheen O+ ).

Ik heb ook voor oud-valkenveen gekozen...

Oké...dan weet ik genoeg wat prijs betreft...

24-03-2006 om 22:31 uur

Helaas moet ik afhaken. Sta dan op het voetbalveld met Gerrit-Jan. Heeft dan een wedstrijd en papa lief ook. Anders waren we zeker gekomen.

24-03-2006 om 22:52 uur

Hee, wat leuk *O*. Ik heb jammer genoeg al andere dingen op de kalender staan dan -O-.

24-03-2006 om 22:54 uur

Esther ik keek net even op de site van oud valkeveen, als je met meer dan 25 personen komt kun je korting krijgen. Ik zou proberen er nog meer korting uit te halen door er heen te bellen. Zeker als je weet dat er meer dan 25 personen komen. Ik zal trouwens aan Gerrit-Jan vragen wat hij leuker vindt. Een dagje met zijn allen op stap of een wedstrijd keepen. Je hoort er nog wel van. Als we gaan kiezen we voor oude Valkeveen. Allebei moet ik een eind voor rijden maar dat geeft niet. Zijn we wel gewend.

24-03-2006 om 22:57 uur
Reactie op Jolanda

Esther ik keek net even op de site van oud valkeveen, als je met meer dan 25 personen komt kun je korting krijgen. Ik zou proberen er nog meer korting uit te halen door er heen te bellen. Zeker als je weet dat er meer dan 25 personen komen. Ik zal trouwens aan Gerrit-Jan vragen wat hij leuker vindt. Een dagje met zijn allen op stap of een wedstrijd keepen. Je hoort er nog wel van. Als we gaan kiezen we voor oude Valkeveen. Allebei moet ik een eind voor rijden maar dat geeft niet. Zijn we wel gewend.

Het lijkt me erg leuk jullie eens 'live' te ontmoeten dus ben nieuwsgierig naar de keuze van Gerrit-Jan  :Y

24-03-2006 om 23:06 uur

Enorm jammer, maar ik kom pas 7 mei terug uit Portugal.  Als het een week later is kom ik met alle plezier met mijn gezin.

24-03-2006 om 23:09 uur

Ik ben van de partij!!  

Leuk om iedereen in het eggie te zien  :Y  

Met betrekking tot de locatie: Maakt me niet uit. Ik vind het allebei even leuk dus sluit me aan bij de meerderheid  :Y

Ik heb er nu al zin in  *O*

Groetjes
Miranda

25-03-2006 om 09:35 uur

heyhey allemaal!

ik heb dan mijn stage periode en ik heb nog geen idee waar ik stage moet gaan lopen en hoe mijn rooster er op dat moment uitziet dus ik weet nog niet ofdat ik mee kan...maar als ik vrij ben kom ik zeker! lijkt me ontzettend leuk om iedereen in het echt te zien! Dus als ik moet werken ga ik wel proberen vrij te krijgen... Ik moet in iedergeval mijn normale bijbaan afzeggen haha maar dat is goed te regelen....

liefs susan