huisstofmijthoezen nutteloos ?????????

16-03-2006 om 10:35 uur

Hallo Allemaal,

Ben ik vd week bij de apotheek ligt er een kringkrant staat erin
"Astma patienten die hoezen gebruiken tegen huismijt hebben net zovaak medicijnen nodig als patienten die geen hoezen gebruiken.
Dat stelt M de Vries promovenda aan de Universiteit van maastricht,
zelf vind ze de uitslag verrassend omdat ze het tegen overgestelde had verwacht"

Nou ik snap het niet ik dacht dat dit allemaal wel getest zou zijn, wij hebben zelf een zoontje van 5 met zwaar astma en hij heeft die hoezen al een paar jaar en ik vind het echt rot dingen het dekbed glijdt er steeds vanaf!!!! heel vervelend, en ik begon me eerlijk gezegd ook af te vragen of ze wel zouden helpen!!

Wie van jullie heeft er ook hoezen? en wat vinden jullie hiervan?

groetjes astrid

.

Login of registreer om te reageren
16-03-2006 om 10:43 uur

hoi astrid

hierover hebben we het al eens gehad op het forum in het topic nieuws en dan Huisstofmijthoezen hebben weinig nut bij astmapatiënten.
mischien heb je er wat aan!
liefs susan

Login of registreer om te reageren
16-03-2006 om 11:21 uur

hoi Susan dat wist ik niet dat er al wat over is geschreven, ik heb ook weinig tijd om alles rustig door te lezen(ivm zieke baby).
Ik begrijp dat jij zelf ook astma hebt, ik zelf ook en die hoezen zijn echt heel vervelend, ik gebruik alleen de hoes om mijn kussen.

groetjes astrid

Login of registreer om te reageren
16-03-2006 om 16:22 uur
Reactie op astrid

hoi Susan dat wist ik niet dat er al wat over is geschreven, ik heb ook weinig tijd om alles rustig door te lezen(ivm zieke baby).
Ik begrijp dat jij zelf ook astma hebt, ik zelf ook en die hoezen zijn echt heel vervelend, ik gebruik alleen de hoes om mijn kussen.

groetjes astrid

Het betreffende nieuwsbericht kun je hier vinden Astrid  :).

Login of registreer om te reageren
16-03-2006 om 11:39 uur

hey astrid,

wat vervelend!! las er net een stukje over! werken de pufjes wel??? Maar ik heb het er alleen zo neer gezet dat je sneller die info had.
ik heb inderdaad astma en daarnaast heb ik nog COPD
en van die hoeze werd ik echt gek..heb ze er allemaal afgegoot omdat ze bij mij ook echt niet helpen.

liefs susan

Login of registreer om te reageren
16-03-2006 om 15:55 uur

Hoi Astrid
Allemaal onzin die verhalen want de huisstofmijthoezen werken echt wel.
Mijn dochter was vaak wakker s,nachts maar nu niet meer dus toch een rede om een goeie  huisstofmijthoes uit te zoeken.
Mijn dochter en ik slapen er al jaren heel goed door.
En dat ze niet lekker liggen daar kan je zeker wel wat aan doen hoor. Hebben wij ook mee gemaakt en we hebben nieuwe gekregen en nu liggen we er heerlijk in. En wij hebben geen last meer van de huismijt en die zitten echt wel in de matrassen. Wij hebben ook een sta caravan en daar lagen ze niet op, en toen kwamen wij er achter dat we ze duidelijk toch daar ook nodig hadden en dat het echt werkt. Dus neem maar van mijn aan het werkt echt wel.
Groetjes Ria   

Login of registreer om te reageren