Welk idool heeft jullie kind?

15-03-2006 om 19:01 uur Gesloten

Hoi Allemaal,

Keanu zit op de bank naar K3 te kijken, hij is helemaal gek  O+
van deze dames. Hij wil alle dvd's hebben en de hele dag kijken
(jammer dan!!!!),loopt de hele dag met Katleen aan z'n hand,zingt
de liedjes mee enz. En klap op de vuurpijl.....opa heeft kaartjes gekocht
voor hun show op 8 April in Hasselt, vier kaartjes: voor Keanu en mij en voor
m'n schoonzus met haar dochtertje van bijna vijf. Die twee kids helemaal in hun sas,
want ze gaan naar K3 en de mama's MOETEN mee!
Welk idool heeft jullie kind en worden jullie er,af en toe, ook helemaal gek van?  :Y

Groetjes Jill

De reacties zijn gesloten.
15-03-2006 om 20:00 uur

hoiiiiiiiii
haha heel herkenbaar hoor nina is nu 7 en helemaal gek van k3
we zijn ook naar een concert geweest hier in scheveningen,normaal gaat kees dus nooit mee maar aangezien hij ook helemaal weg van kathleen is wau hij ook mee  ;)
de oudste marielle van 12 is helemaal gek op jan smit,esther hier op het forum heeft een fotokart met hantekening voor haar geregelt hier is ze helemaal happy mee en de kaart staat ook naast dr bed
ook thomas berge vind ze heel erg leuk daar mailt ze regelmatig mee  :P
hihi leuk toch ik hou zelf meer van het ruigere werk
liefs ukkie

15-03-2006 om 20:29 uur

Heerlijk hè, die kinderlijke aanbidding! Mijn dochter van ruim 10 vind K3 ook nog steeds helemaal geweldig, hoewel ze hen nu in stilte aanbid zeg maar, want volgens haar klasgenoten is het absoluut niet cool meer om als 10 jarige K3 nog leuk te vinden :N
Broer van 8 is gek van rappers als Lange Frans en baas B, Ali B en Brainpower.... Hoewel hij ook nog zeer overtuigend en enthousiast mee kan brullen met Ernst, Bobbie en de rest  :Y

Ikzelf ben een beetje blijven hangen in de jaren 80, kan nog helemaal uit m'n dak gaan met Prince, Bruce Springsteen, A-HA, Bon Jovi etc.  ^O^
Hoewel ik ook andere muziek kan waarderen van El Divo, Andrea Bocelli en anderen....

Groeten, Syl

15-03-2006 om 20:49 uur

Ik hou ook meer van Bon Jovi, U2, Robbie Williams enz.
ook meer rock. Ernst en Bobbie wil Keanu, voor de verandering,
ook nog wel opzetten en meebrullen!

15-03-2006 om 20:58 uur

Nina (9) is helemaal gek geweest van K3, daar is ze gelukkig overheen gegroeid :+. Storm (8) heeft een zeer uitgebreide smaak op muziekgebied, herrieliedjes (Metallica), Frans Bauer, Liedjes van de Berenboot ( O+ ) en op het moment zit de Ernst en Bobbie sinterklaascd (  :-\ ) in zijn cd-speler. Kyran (6) luistert eigenlijk naar van alles en Romek (5) kan niet slapen zonder de liedjes van Bob de Bouwer.
Nogal uiteenlopend dus, ze hebben dan ook allemaal hun eigen aparatuur en eigen cd'tjes.

De kinderen zijn wat muziek betreft eigenlijk net zo flexibel als hun vader en moeder, dat zijn ook muzikale alleseters :+.

15-03-2006 om 21:12 uur

Ook hier heeft de liefde voor K3 de hartjes van onze 3 kids veroverd.

Hanneke(6) playbackt K3,Jefrey(2) doet ook een poging tot en Sander(2) is het schowbalet *O*
En tussen door hoor ik eens het leidje van Bob de bouwer... *)

Probeert alles na te doen maar tjsa...hij is nog zo klein dat de bewegingen hem nog te snel gaan.

Maar het is erg schattig om te zien.

Zelf heb ik geen idool...heb de hele dag Skyradio aan staan.Lekkere muziek.

25-03-2006 om 19:56 uur

Gerrit-Jan vind bijna alles wel mooi maar van K3 heeft hij bijna alle cd's die we konden krijgen. Nu vindt hij het stampmuziek weer heel mooi.
Zelf vind ik marco borsato, the kelly familie en Bob Marley helemaal het einde.
Mijn eega vindt alles wel mooi. Heeft vroeger een drive-inn gehad en heeft daardoor een grote keus aan muziek thuis liggen.

groetjes jolanda

08-04-2006 om 22:05 uur

Keanu is vandaag met Opa en Fleur(nichtje) naar
K3 geweest, hij vond t prachtig, zelfs zo prachtig dat
hij na het optreden een regenponcho van opa wilde hebben
en natuurlijk allebei ene gekregen hebben. Een hele mooie knal
roze poncho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leuk he voor een jongetje?! :N

08-04-2006 om 22:18 uur

hihi een roze poncho  :) .... ach het moet niks uit maken eigenlijk.....als hij er maar blij mee is!!!

08-04-2006 om 22:23 uur

Dat maakt niets uit.

Onze Jefrey heeft toen hij 3 werd een pop voor zijn verjaardag gekregen omdat hij altijd met de pop van Hanneke rondliep.
Die was het daar natuurlijk niet mee eens.
En nog slaapt die pop bij hem in bed.Verder doet hij er niet veel meer mee.Maar af en toe met de pop toch maar eens in de buggie voor een wandeling. :+

06-06-2006 om 21:15 uur

Ik heb zelf (somsdenk ik weleens helaas..) geen kids,omdat ik nog steeds de ware niet heb gevonden  ;), maar ik heb wel 2 neefjes,  :Y en die zijn beiden nogal dol op piraten muziek en Marco Borsato enzo, ik zelf houd meer van Alternatieve muziek,maar ik kan wel zeggen dat ik een zeer breede smaak heb kwa muziek, zo houd ik naast oa metal van klassieke muziek ^O^