Hartecho

23-10-2010 om 10:11 uur

Gisteren een hartecho gehad waarbij ze ook de longdruk inschaten, moest ik toch een inspanningstest doen mijn tong hing haast op mijn knieen :? daarna gelijk weer die echo.

Was gelijk voor de rest van de dag uitgeteld :-\

Liefs Femia

Login of registreer om te reageren
23-10-2010 om 10:35 uur

Aaah ik ken die test, vreselijk. Alsof je longen in brand staan :(

Maar je hebt het toch maar mooi gedaan, is toch iets om best trots op te zijn :)

Groetjes
Lotte

Login of registreer om te reageren
23-10-2010 om 13:46 uur

Hoi Lotte,

Dat heb ik zeker even mooi gedaan *), was wel verbaast dat ik die inspanningsstest moest doen het was een gewoone hartecho geen stress-echo zoals in die kamer daarnaast.

Waarvoor kreeg jij het onderzoek.

liefs Femia

Login of registreer om te reageren
23-10-2010 om 18:23 uur

Ik kreeg hem omdat ik andere medicatie moest voor mijn astma. En daarvoor moesten ze mijn lichamelijke gesteldheid helemaal bij langs gaan. Lonfunctie van een uur, conditietest, bloedprikken, hartfilmpjes, foto's, alles :o

Ergste vond ik nog niet eens de test maar het feit dat mijn moeder erbij zat en helemaal emotioneel werd van mijn gepiep en gekraak :o
Nouja het heeft me wel een fiets met een accu opgeleverd :D

Waarvoor moest jij hem?

Login of registreer om te reageren
23-10-2010 om 20:19 uur

Hoi Lotte,

Ik kreeg dit onderzoek omdat er een vermoeden bestaat dat ik pulmonale hypertensie zou kunnen hebben ;(, mocht meteen na het onderzoek na huis dus ik ben hoopvol gestemt dat het onderzoek goed uitvalt. *)

Mocht dat niet zo zijn dan moet het nog vastgesteld worden met een rechterhartkatheterisatie.

Liefs Femia

Login of registreer om te reageren