Zoutlamp

18-10-2010 om 17:16 uur

Hallo allemaal,

Ik was gisteren naar de Bokkemert (= Rommelmarkt/braderie) in Valkenburg. Tussen alle kraampjes vielen me er 2 op. Nr. 1 was het kraampje van de Belgische spekken. Die Belgische spekken vind ik zo erg lekker, daar lik ik mijn vingers bij af.
Kraampje nr. 2 was een kraampje waar ze zoutlampen verkochten. Er stond een groot bord bij het kraampje dat deze lampen goed zouden zijn voor mensen met luchtwegaandoeningen, astma, bronchitis, COPD, enz enz. De verkoper vertelde dat je zo'n lamp de hele dag op je slaapkamer moet laten branden om het gewenste resultaat te bereiken.

Mijn vraag: heeft iemand van jullie zo'n lamp en wat is de ervaring ermee, want een verkoper vertelt natuurlijk mooier dan dat mensen in de praktijk ervaren.

Ik lees graag van jullie.

Kuifje

Login of registreer om te reageren
18-10-2010 om 17:26 uur

ik heb een zoutlamp en vier zoutkaarsenhouders...
ik heb er geen last van in ieder geval, ze zuiveren de lucht zeggen ze, maar ja of dat echt werkt geen idee!
ze zijn zeer zeker decoratief en kwaad kunnen ze in mijn geval ook niet.

Login of registreer om te reageren
18-10-2010 om 17:35 uur

Hallo Jade,

Ik vind ze ook heel mooi en heb me daarom ook een meegenomen. Die dingen zijn hartstikke zwaar en ik moest hem gisteren, naast mijn andere bagage, meezeulen in een sjokvolle trein, maar hij heeft het overleefd. Ik ben benieuwd of andere mensen er goede ervaring mee hebben, buiten het hebben voor de decoratie.

Kuifje

Login of registreer om te reageren