Hoe voel jij je vandaag #69

09-09-2010 om 08:39 uur Gesloten

En hier weer verder.....

Ik ben wat hoesterig wat mij betreft mag het vochtige weer over zijn!!

De reacties zijn gesloten.
09-09-2010 om 11:47 uur

Voor het weekend is gelukkig beter weer voorspeld, hopen dat het helpt. Ik merk ook dat de 'r' weer in de maand is.

09-09-2010 om 16:32 uur
Reactie op PoolVOS

Voor het weekend is gelukkig beter weer voorspeld, hopen dat het helpt. Ik merk ook dat de 'r' weer in de maand is.

Volgens mij was de 'r' in augustus alweer in de maand.  :?  Maar je hebt gelijk, de herfst gaat voor veel mensen wat moeizamer.

09-09-2010 om 16:36 uur
Reactie op mamm-loic

Volgens mij was de 'r' in augustus alweer in de maand.  :?  Maar je hebt gelijk, de herfst gaat voor veel mensen wat moeizamer.

Zeker weten!! De R van Regen!  Haha

@Veronie: Fijn dat het zo geod gaat met je!

Ik voel me in 1 woord gewoon belabberd! Doodmoe, constant benauwd en gewoon chagerijnig daardoor, best een beetje zielig voor de mensen in mijn buurt eigenlijk... Hopelijk gaat het het weekend weer wat beter als ik weer even drie dagen zelf mijn tempo mag bepalen.

Groetjes, Sandra

09-09-2010 om 14:45 uur

Hier gaat het heel goed! Eindelijk na vele maanden kan ik nu weer zorgeloos fietsen zonder bang te hoeven zijn voor een astma-aanval  *O*
Deze week ben ik begonnen met een baan bij de thuiszorg, als huishoudelijke hulp. Wellicht zal de longarts dat geen geschikt werk voor mij vinden, maar ik voel me er prima bij en vind het heel gezellig met die oudjes en fijn om hen te kunnen helpen. Het enige wat ik heb ontdekt dat ik niet ieder schoonmaakmiddel moet gebruiken. Eén mevrouw had bleekmiddel met eucalyptusgeur. Daar reageerde ik heftig op en ik ging bijna tegen de vlakte, dus dat zal ik niet meer gebruiken.
Het werken maakt me wel moe, maar dat is misschien omdat ik moet wennen. En ik voel een verkoudheid op de loer liggen en er komt groene rotzooi uit mijn neus ´s ochtends, maar ik blijf voorlopig goed overeind en voel me heel happy!!!

09-09-2010 om 17:22 uur

@shansine, maar even heel rustig aan doen t weekend! sterkte (W)
@veronie, helemaal fijn  *O*
@ Poovos en @gwenny... geef mij maar lekker vriesweer, dt vochtige weer is niet fijn

hier gaat het redelijk goed *O*
sinds 2 dagen ben ik niet meer benauwd, en komt mijn energie weer terug. in overleg met de arts hou ik de astma-medicatie nog een tijdje verdubbeld
de arm blijft wat zeer doen maar met pcm is t goed te doen

09-09-2010 om 20:40 uur

ik voel me ook al een week benauwd en moe. toch maar naar de longarts gebeld , moest ik eerst maar naar de huisarts toe. dus vandaag maar even langs geweest.h.a. twijfeld of het wel astma is dus die heeft weer naar het ziekenhuis gebeld en nu moet ik volgende week vrijdag weer naar de longarts ben benieuwd wat ik daar weer te horen krijg.

                          joke ;(

09-09-2010 om 21:56 uur

Hier wordt het morgen ook HA. Ik blaf als een zeehond tot ik ervan braak  :{w
Bij momenten ook behoorlijk benauwd en voel me gewoon beroerd.
Baal als een stekker maja  ;(

09-09-2010 om 22:52 uur
Reactie op Sien

Hier wordt het morgen ook HA. Ik blaf als een zeehond tot ik ervan braak  :{w
Bij momenten ook behoorlijk benauwd en voel me gewoon beroerd.
Baal als een stekker maja  ;(

Is ook echt balen, Sien, vooral omdat het de laatste tijd zo goed ging. Hopelijk tovert de HA morgens iets goeds uit zijn hoge hoed. Veel beterschap!

10-09-2010 om 14:38 uur
Reactie op mamm-loic

Is ook echt balen, Sien, vooral omdat het de laatste tijd zo goed ging. Hopelijk tovert de HA morgens iets goeds uit zijn hoge hoed. Veel beterschap!

Helaas, HA toverde pred uit zijn hoge hoed, had liever wat anders gehad  ;( morgen uitslag bloedonderzoek en dan mss ab erbij... Heb me dus maar ziek gemeld op stage

Alle anderen in de lappenmand: veel beterschap!

10-09-2010 om 11:00 uur

Iedereen die in de lappenmand zit of half lig  :P en zich net zo beroerd voel t als ik
Van harte beterschap vandaag