Daar gaan we weer

28-08-2010 om 20:28 uur

Ik dacht, ik ga het gewoon weer een keertje proberen, met vrienden een dagje naar een festival. Dit soort evenementen laat ik, sinds er bij mij allergisch astma is geconstateerd, links liggen en ga ik niet meer naar toe. Teveel indrukken, drukte en allergenen!
Maar je moet het gewoon weer een een keer proberen dacht ik, maar helaas liet mijn lijf mij in de steek en ben ik vroegtijdig naar huis gemoeten. Dit omdat ik al meerdere aanvallen had gehad, en helemaal kapot was.

Dit is voor mij zo enorm moeilijk. Ik wil gewoon doen wat ik voorheen ook deed, ook al is dit niet realistisch. Ik wil niet dat er rekening met me moet worden gehouden. Maar ook deze keer bewijst weer, dat ik het niet kan, niet mee kan komen. En dan ga ik maar naar huis en hoop dat mijn vriend kan genieten voor twee! IkĀ  hoop in ieder geval niet dat hij zich druk over mij maakt. Misschien vind ik dat nog wel belangrijker dan hoe ik mezelf voel. En dat is erg alleen.

Ik was blij toen het weekend bezon, omdat ik helemaal op was van een week werken.nu ben ik blij als het voorbij is, omdat het me weer met de neus op de feiten drukt.

Login of registreer om te reageren
31-08-2010 om 20:26 uur

Herken je verhaal. (helaas)

En tja, het is niet realistisch om alles te doen wat iedereen doet. Maar soms wil je gewoon heel graag.

Zo suf, ik hoor iedere dag: Joh, je hebt 'maar' astma. Helaas is het wel door dat astma dat ik leef als een 80-jarige.

Sterkte. t is gewoon knap k allemaal....

Login of registreer om te reageren
04-10-2010 om 15:49 uur

Hoi De Hijger
Dat herken ik ook heel goed je voelen alsof je 80 bent zo voel ik me ook r3egelmatig en ik moet zeggen dat ik me daar heel moeilijk bij neer kan leggen.Ben ook vlug moe en als ik in gesprek ben met iemand merk ik daarna dat ik weer erg kortademig ben en dat is idd erg balen.
Ik wens iedereen die zich daarin herkend veel sterkte.
Groetjes Troeltje

Login of registreer om te reageren