artsen nemen mij niet serieus

25-08-2010 om 09:34 uur

Hallo

2 weken gelden ging ik naar de huisarts omdat ik het veel benauwd had.
toe kreeg ik 2 nieuwe medicijnen met zo toeter.
een week later moest ik terug komen en het ging nog niet zo lekker had nog steeds benauwd en zelf heb ik het idee dat ik de medicijnen niet goed binnen krijg.
moet over ene week weer terug komen.
gister ochtend moest ik heel erg piepen en einde van de dag ging ik hyperventileren.
mij moeder is toen met mij naar de huisartsenpost geweest en daar zeiden ze dat mij longen normaal klonken.
ze heeft daar even zitten wachten tot mij hyperventilatie over ging duurden daar nog ene half uur.
en toe zij ze je morgen je eigen huisarts moet  bellen en vragen of je therapie krijg voor hyperventilatie alleen omdat ik dat gisteren had. heeft mij moeder net gedaan en bij de huisarts ben ik niet bekent met hyperventilatie en dat klopt ook en hun vinden het niet nodig moet moet ik nu doen en ik heb van de huisarts maandag prednison gekregen. help

Login of registreer om te reageren
25-08-2010 om 09:41 uur

hee Uiktje,

Je eigen huisarts neemt je waarschijnlijk heel serieus. Anders had je geen pufjes en prednison gekregen.
Hyperventilatie komt vaak voor bij astma. En dan is ademhalingstherapie vaak een uitkomst. Als je bang bent dat je huisarts je niet serieus neemt, vraag het hem dan eens? :) Waarschijnlijk kan hij je dan gerust stellen.

Hopelijk voel je je snel beter.

Gr Sam

Login of registreer om te reageren