Hoe voel jij je vandaag #68

15-07-2010 om 07:39 uur Gesloten

Hier weer verder :)
Vorige

De reacties zijn gesloten.
15-07-2010 om 08:41 uur

Eindelijk goed geslapen...........het is hier lekker afgekoeld.

Mijn longen vinden dit weer echt veel beter..........
Morgen nog auditie doen.. nu maar hopen dat mijn stem niet te veel heeft geleden van al die pufjes die ik extra heb moeten nemen..

Iedereen beterschap die het nodig heeft :W

15-07-2010 om 09:40 uur

Bij mij doet dit weer juist geen goed. Regen vinden mijn longen niet fijn. Lag gisteravond voor het eerst sinds lang weer piepend in bed. Ben de nacht wel goed doorgekomen en na wat opstartmoeilijkheden voel ik me nu wel weer okee.

15-07-2010 om 10:58 uur

Hoi allemaal,

...Moe vooral! Ik merk dat de longontsteking die ik de afgelopen weken heb weggewerkt mijn conditie behoorlijk heeft ondermijnd. Kan met moeite een halve dag werken en lig dan de hele middag gevloerd in bed. Maar toch ben ik heel blij dat ik weer lekker onder mijn collega's ben, vind het gewoon veel gezelliger dan thuis tussen viier muren, en doe mijn werk gelukkig met veel plezier.

Ik moet alleen de komende tijd wel een drempel gaan nemen. Door de longontsteking is mijn astma sterk verlechterd en moet ik weer vier tot zes keer per dag vernevelen. Nu ik nog maar halve daagjes werk kan ik dat prima thuis doen, maar binnenkort wil ik toch weer hele dagen aan het werk, en moet ik dus op t werk gaan vernevelen...vervelend....  Mensen die hier ervaring mee hebben?

Groetjes!

15-07-2010 om 11:33 uur

Vanochtend werd ik ook (licht) benauwd wakker. Herkennen jullie dat dat ademen door je neus dan makkelijker gaat dan door je mond? Dat had ik in ieder geval wel. Nu een paar uur later voel ik me weer prima (heb natuurlijk ook bricanyl gepuft dat helpt ook). En heb nog gefietst en dat ging ook uitstekend

15-07-2010 om 17:00 uur

Ik voel me vandaag iets beter dan de afgelopen dagen. Eindelijk is het een stuk koeler, de warmte blijft altijd wat in huis hangen maar nadat ik vanochtend alles open heb gezet word het in huis ook een stuk aangenamer.

Wat een verademing  :)

15-07-2010 om 18:04 uur

Het gaat nog steeds niet om over te juichen. Maar toch juich ik stiekem wel, het heerlijke weer vandaag.. echt een verademing. Thuis nu alles goed open, aangezien de wind iets is gaan liggen en de kans dat het raam eruitwaaid ofzo iets kleiner is, zodat het hier ook lekker kan afkoelen. Ben echt blij met dit weer van vandaag..

@ ieder: veel beterschap die het nodig zijn of sterkte met dit weer.

15-07-2010 om 18:11 uur

Blegh, van mij mag die warmte zo weer terug komen en die regen snel weer verdwijnen. Vandaag tot twee keer toe een flinke aanval gehad, was echt heel benauwd, ventolin hielp niet of nauwelijks, leek alleen maar erger te worden. Heb me zo rustig mogelijk gehouden (was wel aan het werk) en alles een versnelling lager gedaan en toen ging het tijdelijk iets beter om aan het eind van de middag weer terug te komen. Collega van me met astma had het ook. Nu heb ik het niet echt benauwd meer maar heb nog wel een zeehondenhoestje.

15-07-2010 om 19:42 uur

Vandaag heeft mijn moeder voor mij de ha gebeld (moest werken en je kan alleen 's ochtends bellen), ik werd namelijk helemaal knetter van die muggenbulten. Ik had al vanalles geprobeerd, van koelen tot afterbite, maar het hielp allemaal hooguit een uur. Ondertussen had ik mijn benen gewoon bont en blauw gekrabt (geen gezicht).
Natuurlijk was mijn gewone ha weer eens op vakantie (ondertussen een gewoonte, dat als wij hem in de zomervakantie nodig hebben dat hij op vakantie is :+ ), dus het is de vervanger geworden.
Langs geweest en 5 pilletjes antihistamine (o.i.d.) gekregen. Nu dus hopen dat het helpt + ik smeer er nu mentholzalf op, dat help dus ook wat (en beter dan afterbite e.d.)

Dus nu hopen dat dat gaat werken :Y

15-07-2010 om 21:49 uur

Bah, derde aanval van vandaag ook alweer gehad. Ventolin werkt hooguit twee uurtjes. Ik heb honger maar krijg ook niet echt eten naar binnen. Nu maar beetje chips knagen, dan krijg ik iig iets binnen. Straks voor het slapen nog maar een keer puffen en hopen dat ik dan een beetje slaap. Ben morgen gelukkig wel vrij maar moet naar de tandarts dus hoop dat het dan een beetje weggetrokken is. Duimen voor droog weer maar  ^O^ Lang geleden dat ik me zo beroerd gevoeld heb zeg.

15-07-2010 om 23:47 uur

@ Daantje, ik voel het ook hoor, geef mij ook maar het weer van vorige week!!!!! Vet balen dat je er zoooo veel last van hebt, ik gelukkig niet, bij mij gaat het geleidelijker. Ik schroef dan ook meteen de symbicort omhoog hoor! Heel veel sterkte en beterschap!!!

@ Veronie, ik herken het niet. Beterschap

@ Sanshine, misschien moet je iets meer tijd nemen om te herstellen. Als je nog zo moe bent van halve dagen werken is het naar mijn idee niet handig om gelijk hele dagen te gaan. Kan je beter nog wat langer halve dagen werken en goed herstellen ondertussen. Anders zit je zo weer tussen 4 muren ziek te zijn. Dat vernevelen moet je gewoon lekker doen, als je het 1x hebt gedaan wordt het wel makkerlijker.... dat heb ik zelf tenminste ook met m'n pufjes... bied ze soms ook aan m'n collega aan voor de gein enzo, als jij er normaal mee omgaat is het voor de ander ook normaal.

@ Waterlelie, hopelijk werken die tabletjes!