Wat lees je nu deel 4 ?

19-04-2010 om 22:02 uur Gesloten

Hier weer verder

          hier vind je de vorige

De reacties zijn gesloten.
19-04-2010 om 22:11 uur

Hoi Dominique,

Wat leuk dat je boeken herleest. Ik ook nl. en dacht dat ik de enige was ;)
Ken je boek niet; zal de titel iig onthouden. Mocht ik hem nog eens tegenkomen.
Lukt lezen je nog wel gezien je schouder? Of heb je een bookseat o.d.?

20-04-2010 om 21:34 uur
Reactie op Mir

Hoi Dominique,
Lukt lezen je nog wel gezien je schouder? Of heb je een bookseat o.d.?

Lezen doe meestal hangend op de bank of in bed en daar kan ik mijn schouder lekker ontlasten

20-04-2010 om 21:37 uur
Reactie op Dominique

Lezen doe meestal hangend op de bank of in bed en daar kan ik mijn schouder lekker ontlasten

Wat fijn dat je toch mogelijkheden hebt gevonden om te lezen *O*

20-04-2010 om 09:41 uur

Ik ben overnieuw begonnen in De Hondenfluisteraar van Klaas Wijnberg.  :Y Was toch weer e.e.a. vergeten inmiddels en nu ik weer een jonge hond aan het opvoeden ben, wil ik toch de puntjes op de i zetten.  :s)

Erg goed boek, helder van opzet en in normaal Nederlands geschreven. Aanrader voor elke hondenbezitter vind ik.  ^O^

20-04-2010 om 20:51 uur

Lees nu boek van Pim van Lommel ""Eindeloos bewustzijn"" over bijna dood ervaringen, wat echt een aanrader is voor mensen die er meer van willen weten.  ;)

20-04-2010 om 21:56 uur

Gelukkig wel want ik ben echt wel een boekenwurm  :Y

21-04-2010 om 19:27 uur

:)Ben nu een boek van james Patterson aan het lezen DE VIJFDE VROUW is ook weer een thriller :-\

22-04-2010 om 21:51 uur

Ik lees nu Firmin van Sam Savage. Nooit van de goede man gehoord, maar ik zag het leuk uitgevoerde boekje een tijdje terug in de plaatselijke boekwinkel en....ik had het bijna gekocht! Maar ik beheerste mijzelf deze keer.  *O*
Bijna is dus niet gekocht. Heb het geleend uit de bibliotheek.
Firmin is een rat, hij is geboren in de kelder van een oude boekhandel en hij verslindt boeken. Maar hij leest ze ook.  Een boekje over een belezen rat dus. Grappig.

Verder heb ik Wat te doen als iemand sterft van Nicci French, voor als ikzelf een boek wil verslinden.

Oma Akke

22-04-2010 om 22:05 uur

Ben gestart met het eerste deel van 'Wetten der Magie' geschreven door Terry Goodkind. Heb dit als tip gekregen van iemand van mijn sportgroep op donderdag heb nog een andere tip gekregen maar de bieb had hiervan niet het eerste deel dus dit moet nog even wachten.  Het is het eerste deel van een serie van 14 delen dus ik kan nog even vooruit.
Het is nog een beetje vaag maar ik lees rustig verder.

22-04-2010 om 22:09 uur

Oma Akke: klinkt leuk, ik vind ratten sowieso leuke beesten dus misschien moet ik het ook maar eens lezen.  :)