Keel onstekingen

12-02-2006 om 15:07 uur

Ik  heb de laste maanden zeer extreem last van keel on stekingen.
Elke keer naar de arts krijg je een antibiotica  kuur voor paar dagen. Paar dagen later is het weer zo ver.
Dit is zo erg. Je heb moeite met praten het slaat naar je oren toe. Je voel je er nog suffer door.
Ik spoel elke keer goed me mond na pufertjes.
Mijn arts zegt omdat mijn weer stand heel laag is. Ben ik een prooi voor de bacteriën.
We hebben het met andere medicatie geprobeerd maar was het zelf de effect.
De arts wil niet te veel met andere medicijnen gaan proberen. Wand dat kan me astma nog gaan ver slechtere

Wie kent die beeld? Enig wat je zelf kan doen is je keel zelf verzachten.

Login of registreer om te reageren
12-02-2006 om 15:17 uur

Hallo,

Om je keel te verzachten zou je Thijmsiroop kunnen gebruiken, dat werkt vaak erg goed,en veel zuigen op bv een dropje, zuurtje en vaak vruchtensap met vruchtvlees schijnt ook heel goed te zijn.

Daarbij zou ik je aan willen raden om eens bloed te laten prikken op schildklierafwijkingen, ik heb een aantal jaar geleden ook een poos last gehad van steeds terugkerende keel onsteking die naar mijn oor en kaak uitstraalde, ik ben toen op internet gaan zoeken en toen bleek dat de schildklier ontstoken kan zijn, vaak heb je dan ook last van een te langzaam werkende schildklier.ik heb dus bloed laten prikken en bij mij bleek dus de schildklier onstoken.

misschien een tip!

Groet, Te@

Login of registreer om te reageren
12-02-2006 om 15:23 uur
Reactie op Tea

Hallo,

Om je keel te verzachten zou je Thijmsiroop kunnen gebruiken, dat werkt vaak erg goed,en veel zuigen op bv een dropje, zuurtje en vaak vruchtensap met vruchtvlees schijnt ook heel goed te zijn.

Daarbij zou ik je aan willen raden om eens bloed te laten prikken op schildklierafwijkingen, ik heb een aantal jaar geleden ook een poos last gehad van steeds terugkerende keel onsteking die naar mijn oor en kaak uitstraalde, ik ben toen op internet gaan zoeken en toen bleek dat de schildklier ontstoken kan zijn, vaak heb je dan ook last van een te langzaam werkende schildklier.ik heb dus bloed laten prikken en bij mij bleek dus de schildklier onstoken.

misschien een tip!

Groet, Te@

Hallo Tea heel erg bedankt voor de tip. Morgen moet ik toch weer naar de huisarts. zal hem eens voorleggen  *O*
ik heb al een overdosis dropjes gebruikt :Y maar ja helpt maar voor effe. zal morgen eens een fles Thijmsiroop gaan kopen

nogmaals thanks Tea

Login of registreer om te reageren
12-02-2006 om 22:01 uur

Hoi Petertjepan,

Ijsklontjes heeel erg veel ijsklontjes. Als het goed is doden die ook de bacterien (als het echt een hevige keelontsteking is, waarschijnlijk niet). Maar het verzacht in ieder geval de pijn...

heel erg veel sterkte (heb zelf namelijk er ook redelijk vaak last van, gelukkig gaat het bij mij wel vanzelf over)

Groetjes Nina

Login of registreer om te reageren