Zorgeloos op vakantie met COPD

16-03-2010 om 13:34 uur Gesloten

Goedendag,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Nancy ter Beek en ik volg momenteel het laatste jaar van de opleiding Hoger Toeristisch & Recreatief Onderwijs. Om mijn opleiding af te kunnen ronden dien ik een afstudeeronderzoek uit te voeren.

Momenteel voer ik onderzoek uit voor een vakantiepark. Het vakantiepark wenst nieuwe doelgroepen te bereiken en hiervoor doe ik momenteel onderzoek naar de wensen en behoeften van mensen met COPD op het gebied van vrijetijdsbesteding en vakantiemogelijkheden.
Het vakantiepark wil namelijk graag een zorgeloze vakantie aan kunnen bieden aan mensen met COPD en hun naasten, waarbij rust en ontspanning centraal staat.

Mijn vraag is of mensen met COPD alstublieft deze enquête in zouden willen vullen via de link onder aan dit bericht. Het duurt hooguit tussen de 5 en 10 minuten.

Alle overige informatie is uiteraard van harte welkom en als jullie nog vragen hebben over mijn onderzoek kunnen jullie deze altijd stellen door een bericht naar mij te sturen!

Alvast hartelijk dank voor de medewerking en ik stel het erg op prijs als jullie mijn enquête zouden willen invullen!

Enquête:    http://www.thesistools.com/?id=123782

Met vriendelijke groet,

Nancy ter Beek

De reacties zijn gesloten.
16-03-2010 om 17:50 uur

Hoi Nancy,

Altijd fijn als een vakantiepark rekening wil houden met mensen met COPD. Want vaak is een geschikt vakantieadres vinden moeilijk voor mensen met longaandoeningen. Maar wat ik me afvraag; waarom richt men zich alleen op mensen met COPD? Waarom niet op mensen met Astma of overige longaandoeningen; dus longaandoeningen in het algemeen?
Succes met je afstudeeronderzoek.

Groeten Mir

16-03-2010 om 18:14 uur

Hallo Mir,

Bedankt voor uw reactie!
Uw vraag is begrijpelijk hoor! De reden dat op dit moment alleen mensen met COPD onderzocht worden is om het voor mij af te bakenen. Ik moet mij namelijk ook aan de regels van mijn opleiding houden en daar willen ze dat mijn opdracht wel specifiek genoeg is.

Natuurlijk heb ik samen met het vakantiepark al bedacht dat als hun aanbod geschikt is voor mensen met COPD het uiteraard ook mogelijk is om zich in het vervolg ook op mensen met astma en andere longaandoeningen te richten. Alleen om voor mijn onderzoek dus specifieke resultaten te verkrijgen en het af te bakenen richt ik me nu alleen op COPD.

Daarnaast is het ook wel zo dat er al redelijk veel aandacht besteed wordt aan astma, maar niet specifiek aan mensen met COPD. En om niet iedereen over één kam te scheren vonden wij het dus ook wel belangrijk om te weten wat jullie nu werkelijk nodig hebben en wat jullie wensen zijn.

Ik hoop dat het zo voor u wat duidelijker is :)

Groetjes Nancy

16-03-2010 om 18:31 uur

Dank voor je snelle reactie Nancy, ik was vooral heel benieuwd wat de reden hiervoor was. Dat is me nu duidelijk. Dank je wel.
Mijn ervaring is dat er gepromoot wordt dat huisjes/hotels e.d. geschikt zijn voor mensen met longaandoeningen; maar dat in de praktijk veel van die vakantielocaties absoluut niet geschikt zijn.
Ik hoop dat jij daar wel in slaagt met je COPD-afstudeerproject. Succes.
Je hoeft geen u tegen me te zeggen hoor; zeg maar  je ;)

Groeten Mir

29-03-2010 om 19:29 uur

Hallo allemaal!

Ik heb onlangs dit bericht geplaatst met een enquete en nu wil ik vragen of de mensen die nog niet in de gelegenheid zijn geweest om deze enquete in te vullen of het bericht nog niet gezien hadden,
alsnog de enquete zouden willen invullen.

Ik zou hier erg mee geholpen zijn :)

Voor de mensen die de enquete al ingevuld hebben..hartelijk dank voor het invullen!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Nancy ter Beek

08-04-2010 om 10:59 uur

Goedemorgen allemaal,

Ik heb enige tijd geleden het onderstaande bericht geplaatst.
Mocht u COPD hebben, maar mijn enquete nog niet hebben ingevuld dan zou ik het erg waarderen als u dit alsnog zou willen doen!
Het zou mij erg helpen!
Ik ga morgenavond mijn enquete sluiten vanwege een tijdslimiet waar ik aan gebonden ben, dus u kunt het vandaag en eventueel  morgen nog invullen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking! Uiteraard ook voor diegene die de enquete al heeft ingvuld!

Met vriendelijke groet,

Nancy ter Beek

Goedendag,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Nancy ter Beek en ik volg momenteel het laatste jaar van de opleiding Hoger Toeristisch & Recreatief Onderwijs. Om mijn opleiding af te kunnen ronden dien ik een afstudeeronderzoek uit te voeren.

Momenteel voer ik onderzoek uit voor een vakantiepark. Het vakantiepark wenst nieuwe doelgroepen te bereiken en hiervoor doe ik momenteel onderzoek naar de wensen en behoeften van mensen met COPD op het gebied van vrijetijdsbesteding en vakantiemogelijkheden.
Het vakantiepark wil namelijk graag een zorgeloze vakantie aan kunnen bieden aan mensen met COPD en hun naasten, waarbij rust en ontspanning centraal staat.

Mijn vraag is of mensen met COPD alstublieft deze enquête in zouden willen vullen via de link onder aan dit bericht. Het duurt hooguit tussen de 5 en 10 minuten.

Alle overige informatie is uiteraard van harte welkom en als jullie nog vragen hebben over mijn onderzoek kunnen jullie deze altijd stellen door een bericht naar mij te sturen!

Alvast hartelijk dank voor de medewerking en ik stel het erg op prijs als jullie mijn enquête zouden willen invullen!

Enquête:    http://www.thesistools.com/?id=123782

Met vriendelijke groet,

Nancy ter Beek