Behandelingen

09-02-2006 om 17:09 uur

OK...

Even alle behandelingen op een rijtje die ik ken en die wetenschappelijk succes hebben aangetoond.

EPD= Enzym gepotenteerde desensibilisatie (zie www.amsterdamkliniek.com). Deze therapie biedt genezing van zowel voedings-, chemische-, contact-, luchtweg...etc. allergie. ik heb er ongelooflijk veel baat bij gehad. Niks heeft mij zo goed geholpen!
Via www.scholar.google.com kun je meer info vinden zoek op "enzyme potentiated desensitisation".
Het is (naar mijn mening) dé beste en (relatief) goedkoopste manier om echt van je allergie af te komen, wanneer je meerdere moeilijke allergieën hebt.

Xolair (Omalizumab)= dure IgE onderdrukkende injecties.
Deze therapie volg ik nu om dat beetje allergie wat nog over is na de EPD (schimmelsporen zijn lastig te behandelen met EPD, omdat er zoveel verschillende soorten schimmels zijn) aan te pakken.
Zie ook www.scholar.google.com

Specifieke immuno therapie (SIT of SLIT)= allergie injecties.
Deze therapie heb ik zelf ook gevolgd. Toentertijd wist ik echter niet dat ik voor heel veel dingen allergsch was. ik werd slechts voor huistofmijt en graspollen behandeld. Mijn andere klachten (Boompollen, onkruiden en schimmels) werden echter erger. Uit de bloedtesten was ehcter niet gebleken dat ik hier ook allergsich voor was.
Vraag je huisarts hiernaar.

Veel succes allen!,

Edgar

Login of registreer om te reageren