Slowchat deel 2

21-11-2005 om 12:12 uur Gesloten

Hier kun je kletsen over van alles en nog wat, even je ei kwijt zonder daar meteen een nieuw topic voor te hoeven maken. Heb je iets te vertellen over hoe je dag was, wil je even melden dat je baas een echte *piep* is of dat je je kinderen vandaag achter het behang wilde plakken? Hier kan het.
Op deze manier proberen we de off-topic slowchat in de andere topics zoveel mogelijk te vermijden  :s) .

Deeltje 2 :).

De reacties zijn gesloten.
21-11-2005 om 12:31 uur

Ik ben ook zo iemand die alles in de wasdroger stopt ;D

Dat is tot nu toe ook altijd nog goeg gegaan.

Zelfs spijkerbroeken stop ik er in.Ook dat gaat nog goed.

21-11-2005 om 12:41 uur

ja je kunt niet alles hebben! ik moet altijd mijn zakken leegmaken voordat ik het in de was gooi anders word het gewoon niet gewassen, dan moet ik het zelf mar doen
dus ik kijk wel uit met wat ik doe...... nu kan k ernog van genieten  O-)
liefs susan

21-11-2005 om 12:59 uur
Reactie op susan

ja je kunt niet alles hebben! ik moet altijd mijn zakken leegmaken voordat ik het in de was gooi anders word het gewoon niet gewassen, dan moet ik het zelf mar doen
dus ik kijk wel uit met wat ik doe...... nu kan k ernog van genieten  O-)
liefs susan

Ik moet gewoon leren om de zakken nog na te kijken voor ik de machine vul (de kinderen zijn nog een beetje te klein om dat zelf in de gaten te houden). Maar ik ben daar dus niet zo consequent in  :@, kastanjes, knikkers, flippo's, lego, ik heb het allemaal wel eens in de machine teruggevonden. En van die schaar was ik zelf vergeten dat ik 'm even snel in mijn kontzak had gestoken :@. Dat had wél voor hele grote problemen kunnen zorgen...

21-11-2005 om 13:06 uur

ja zeker maar ja je kunt niet alles in de gaten houden. en wat betreft je kinderen die zijn daar snel genoeg wel oud genoeg voor let maar op! de tijd vliegt voorbij ( hahah klinkt wel volwassen  he :+ dat zeggen mijn ouders altijd)
liefs susan

21-11-2005 om 13:12 uur

Ik gooi ook alles in de wasdroger, ook gewoon BH's met beugels enzo...

Ik had gisteren alleen een probleem met de wasmachine... Zat een sok in vast en toen wou het ding dus niet meer afpompen! Nu hebben we gelukkig een overloopbak, die aangesloten is op een afvoer, anders had mijn nieuwe laminaat hartstikke nat geworden! Ik ben vanmorgen dus weer vrolijk verder gaan wassen ;)

21-11-2005 om 14:21 uur

Ik haal ook nog wel eens wat uit de trommel van de wasmachine (hoewel mijn vrouw er toch behoorlijk scherp op is) en uit het filter haal ik bergen zand..  Ik heb er al eens verbaasd over gestaan hoeveel zan er in een kinderschoen past, maar blijkbaar zit de kleding er ook vol mee.

21-11-2005 om 19:28 uur
Reactie op Peter

Ik haal ook nog wel eens wat uit de trommel van de wasmachine (hoewel mijn vrouw er toch behoorlijk scherp op is) en uit het filter haal ik bergen zand..   Ik heb er al eens verbaasd over gestaan hoeveel zan er in een kinderschoen past, maar blijkbaar zit de kleding er ook vol mee.

Omslagen van broekspijpen wil inderdaad ook weleens een halve zandbak uitkomen :Y.

22-11-2005 om 09:41 uur

De hoeveelheid zand in een maillot is ook verbazingwekkend  ;) Nu is Viento niet zo'n zandbakkenkind, maar Laguna wel, maar die heeft geen omgeslagen broekspijpen  *O*

22-11-2005 om 09:48 uur

Bij ons komt er vooral veel zand uit de haren en bergen zand uit de luier. :+
Die ging op een geven moment buiten uit anders zat alles onder het zand in huis. :o

Toen we het zwembad buiten hadden wsa dat wel makkelijk.Even afspoelen in het water.
Zand van de billen halen is een vreselijk karwei.Het schuurt en plakt aan alle kanten :P

22-11-2005 om 09:51 uur

Ooit weleens geprobeert om met luierdoekjes zand weg te vegen??? Gaat gewoon niet lukken ook, het wordt er juist smeriger op! Maar als je het eenmaal weet, doe je dat dus ook nooit meer hihihi! ;)