op vakantie geweest!!

05-02-2006 om 20:24 uur

Oh wat hebben we genoten!!!

We zijn gisteren terug gekomen van onze wintersportvakantie op doktersadvies *)
We waren in Oostenrijk en zijn gaan zitten op zo een 1000meter...
We hadden perfect weer. Het was alleen dat we een gasthof hadden zo een 10km van de skipiste...
We kwamen aan en werden gewezen naar onze kamers, tenminste dat dachten wij.. We hadden gedacht 2kamers te hebben eentje voor thom en lenthe en eentje voor ons. We sliepen alleen in een kamer. Thom op stapelbed, Lenthe in camping bed en wij in tweepersoonskamer. Maar eehhh vloerbedekking(aiii) denk je dan...Gelukkig hadden we hoezen mee want alles was van schapenwol...Hij is allergisch voor huisstofmijt...
Gelukkig liepen er geen katten..Weer een leer om daar van te voren naar te vragen...

Maar Thom meteen die dag erna op skiles gedaan. Nou we hebben zo ontzettend genoten. Hij kreeg zowaar kleur op zijn witte smoeltje. Hij hoefde geen flixonaise te gebruiken en de ventolin gehalveerd. Omdanks de vloerbedekking!!!

We kunnen zeggen dat THom er zo ontzettend van is opgeknapt. Wel zat hij aan de antibiotica omdat voor de vakantie bleek dat hij een keelontsteking had. Maar dat neemt niet weg dat we bij thuiskomst onze beide ouders(opa en oma) zeiden dat hij een lekkere dikke toet had gekregen. We gaan nu ieder jaar hebben we besloten, dit doet hem zo ontzettend goed. :s)

Verder zijn we voor onze vakantie doorgestuurd naar de kno arts door de ka.
22 februari gaan de joekels van de keelamandelen eruit en tevens de neusamandelen zo dat hij misschien de flixonaise niet meer nodig heeft.  :Y

Maar je mannetje zo te zien is ontzettend goed. *O* Ook heb ik en hij en onze dochter lenthe last van exceem, zeker met dit snert weer. Het is ongelooflijk maar het is helemaal weg bij ons alle drie!!
Kan je nagaan wat die schone lucht met ons doet!

Login of registreer om te reageren
05-02-2006 om 21:51 uur

wat ontzettend fijn dat jullie er zo zijn opgeknapt  *O*
hier kun je weer even op vooruit  :Y en groot gelijk hoor volgend jaar lekker weer gaan  *O*
liefs ukkie

Login of registreer om te reageren
05-02-2006 om 21:59 uur

Wat geweldig dat jullie zo hebben genoten. *O* *O* *O*
Wat goed zeg dat Thom zo'n lekkere dikke snoet heeft gekregen.
Dit zijn van die dagen/herrinneringen die je moet vast houden om de dagen dat het slechter gaat door te komen.
Je weet dan dat het ook anders kan. :Y *)

Heel veel stertke de komende tijd ...

leifs Rianne

Login of registreer om te reageren
06-02-2006 om 10:19 uur

Ben ik blij om dit te lezen.
Even heerlijk bijgetankt en lekker genoten van je kindjes zonder zorgen over ziekte.
Meid houd dit vast!!!!!!

Login of registreer om te reageren
06-02-2006 om 20:26 uur

bedankt hoor voor jullie reacties hoor...Het is zo ontzettend fijn hem nu zo te zien. Mijn man kwam vanavond thuis en zei: Zullen we volgende week weer naar OOstenrijk gaan? HIj heeft zoveel energie en lucht heb ik het idee dat ik iedereen aanraadt om wintersport te overwegen hoor! Wij gaan nu niet meer op zomervakantie maar alleen nog maar naar de schone lucht!

Login of registreer om te reageren
06-02-2006 om 20:45 uur

Wat een heerlijkheid moet het zijn om zonder eczeem te zitten en dan ook nog een mannetje hebben die zo is opgeknapt!

Kan me voorstellen dat je volgend jaar weer heen gaat.

Login of registreer om te reageren
06-02-2006 om 20:46 uur

Wat fijn dat jullie zo zijn opgeknapt van de berglucht *O*. Je kind zo zien opleven moet wel een heel groot geschenk zijn :Y.
Ik kan me voorstellen dat je voorkeur nu uitgaat naar de wintersport  :s).

Login of registreer om te reageren
06-02-2006 om 21:12 uur

Heerlijk dat de wintersport jullie zo goed is bevallen *O*.
Als koukleum in hart en nieren kan ik me de lol van een wintervakantie niet voorstellen (tenzij naar de zon :+ ), maar helemaal fantastisch dat jullie zo opgeknapt zijn  ^O^.

Login of registreer om te reageren