Hoe voel jij je vandaag ?

05-02-2006 om 17:33 uur Gesloten

Géén dag is hetzelfde en dat geldt eigenlijk ook voor wat betreft je astma  :Y

Vanaf nu dus een topic waarin je, al dan niet dagelijks, kunt aangegeven hoe jij je 'vandaag' voelt.
Dit hoeft geen lang verhaal te zijn; het laat echter zien hoe onvoorspelbaar c.q. variabel astma is.
Je kunt hier aangeven als je je goed voelt, maar natuurlijk óók als je je minder of niet goed voelt.

Ben benieuwd naar de wisselende dagen welke er waarschijnlijk toch wel zullen zijn.

Zelf voel ik mij vandaag best goed. Beetje verkouden maar verder nagenoeg geen klachten  :)

De reacties zijn gesloten.
05-02-2006 om 17:58 uur

Leuk topic Mark!!!
Ik voel me vandaag redelijk goed.... maar ik heb dan ook geen astma   :)
Mijn dochtertje heeft het wel zwaar.....al 2 weken verkouden, erge oorpijn en ontstoken amandelen...en vandaag klinkt ze voor het eerst in lange tijd weer echt benauwd....zou het door de mist komen?????? nou we puffen er maar flink op los en hopen dat het niet erger word!!!!!

05-02-2006 om 18:14 uur

Afkloppen, met Keanu z'n astma gaat het,op het      ^O^
moment,goed en zelf ook weinig last.
Laten we het zo houden.  ^O^

05-02-2006 om 18:25 uur

Hoi,

Bij ons is het alweer bijna anderhalve week mis. Ons zoontje blijft flink hoesten, slijm opgeven en is kortademig en benauwd. Overdag dus erg moe omdat hij snachts minder goed slaapt.... komt het door het weer, of hangt er weer wat in de lucht...

groetjes gerrie

05-02-2006 om 18:31 uur

Ik heb me weleens beter gevoeld -O-.
Ben al bijna een week flink verkouden met alle narigheid die daarbij hoort. Beetje jammer, want het ging erg goed :Y.
Maar ja, als iedereen in het gezin loopt te snotteren kun je ook eigenlijk niet verwachten de dans te ontspringen....

05-02-2006 om 18:43 uur

hoi allemaal,

ten eerste wat een leuk topic! hahah kun je zien hoe het met iedereen gaat!
ik kan alleen jammer genoeg op dit moment niet anders melden dan dat het niet goed gaat ( een troost ik ben vast niet de enige!), ben nog steed verkouden ( dus hoest proest en snotter de hele dag) en mijn hoofd zit helemaal dicht, heb koorts en de ene naar de andere aanval!  :S maar ja dat is nu eenmaal in deze tijd van het jaar! op naar de zomer!

liefs susan

05-02-2006 om 18:49 uur

Tja...hier gaat het wel redelijk.

We zijn vandaag weggeweest en Jefrey heeft lekker buitengespeeld in de mist.
Het is hier al de hele dag mistig.
Dus toen Jefrey binnen kwam en begon te praten .....ja hoor hij wordt hees.Gelijk maar ventolin gepuft.
Hij is erg moe en wit.
Verder gaat het wel goed met hem.

Met mij gaat het niet goed.Ben al heel lang aan het hoesten en heb last van vastzittend slijm.
Ook ik kan al een aantal dagen niet zonder ventolin.
Verder ben ik erg moe..maar dat kan ook door de bloedarmoede komen..Ik zit al aan de ijzertabletten.
Dat moet de komende week beter gaan worden.

Met de rest van het gezin gaat het goed.

Wel een leuk topic....
gr
Rianne

05-02-2006 om 19:09 uur

hoiiiiiiiiiiiii
de situatie met marielle is nog steeds hetzelfde helaas  :'(
en onze nien is flink verkouden en zit weer dagelijks aan de flixotide en de ventolin  :?
ja en met mezelf ik ben nog steeds erg moe van al het geregel rond marielle en de nachten luisteren  wel heb ik mezelf dit weekend verwent en mn haar geverft wat kan een mens daar van opknappen zeg  ;)  liefs ukkie

05-02-2006 om 21:04 uur

Hij gaat lekker hierzo  :) licht piepend maar verder goed

Ben alleen bang dat ik een keer een echte astma aanval krijg  :-\ aangezien ik dat hier nog wel es lees

liefss

arida

05-02-2006 om 21:17 uur

Hey,

Inderdaad leuk topic! Vandaag gaat het beduidend slechter met mij, Ik heb de hele dag het gevoel gehad alsof mijn keel werd dichtgeknepen. ik heb altijd in de weekenden meer last dan in de week. Of dat komt doordat ik in het weekend met een hond te maken heb, bij mijn ouders, of omdat mijn werk mij te veel afmat, ik ben er nog niet achter...
Ik moet maar eens een weekendje thuis blijven om dat uit te vinden, maar bij mijn ouders is het openbaar vervoer beter naar mijn werk dan bij mij! Dat scheelt dan ook natuurlijk weer benauwdheid. + dat ze altijd braaf mijn beddengoed wassen, wat ook weer scheelt voor mij. En natuurlijk krijg ik een hoop gezelligheid en zorgzaamheid van hen erbij.
Ik kijk uit naar dinsdag, dan voel ik me altijd weer een stuk beter!

groetjes bioloogje

05-02-2006 om 21:50 uur

Hoi allemaal,

Tja oorpijn, oorpijn en nog eens oorpijn. Maar door de geweldige uitvinding genaamd: paracetamol, is het wel vol te houden. Nu kei moe, dus ik duik lekker mn bedje in!

Liefs Nina